  • 11. Data: 2002-02-18 15:23:39
    Temat: Re: BZWBK Konto 24 Student - token
    Od: Michał Kowalski <c...@R...pl>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał:

    > AFAIK to już do Studenta nie dają tokena w ogóle. Kiedyś był płatny 40 zł.

    Ja nic nie chcę mówić, ale swojego za darmo dostałem:-)

    --
    Michał Kowalski
    c...@q...pl

  • 12. Data: 2002-02-18 16:11:29
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ja nic nie chcę mówić, ale swojego za darmo dostałem:-)

    Bu? Pracujesz, czy sie pomylili? :)

  • 13. Data: 2002-02-18 22:30:05
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    > Bu? Pracujesz, czy sie pomylili? :)

    Michał jak wchodzi do oddziału, to mu wszystko oddają. Nawet cudze
    wyciągi (i nie tylko w WBK). :-)

    --
    Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
    k...@b...tk Stranded in my mind

  • 14. Data: 2002-02-18 22:35:03
    Od: Michał Kowalski <c...@R...pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał:

    > Bu? Pracujesz, czy sie pomylili? :)

    Chyba się dziewczyna pomyliła w oddziale - że są płatne, zorientowałem się
    po tygodniu:-)

    --
    Michał Kowalski
    c...@q...pl

  • 15. Data: 2002-02-18 23:16:21
    Od: Michał Kowalski <c...@R...pl>

    > Michał jak wchodzi do oddziału, to mu wszystko oddają. Nawet cudze
    > wyciągi (i nie tylko w WBK). :-)

    Cudze (ale tylko według prawa) wyciągi to był najlepszy numer w moim
    życiu:-))
    Konrad już dawno wie, reszta chyba nie:-) Więc szybko, żeby nie przynudzać.
    Bank PKO BP, rachunek firmowy mojej lepszej połowy. Wpadłem podrzucić
    przelewy za ZUS - podstemplowane, tylko do oddania człowiekowi za biurkiem.
    Przyjął, wprowadził do komputera. Coś mnie tknęło i spytałem się, czy
    dostanę wyciągi wszystkie:-) Konto bylo moją dziewczynę - nie miałem żadnego
    upoważnienie - zero uprawnień. Zatkało mnie, jak mi facet przytargał
    wszystkie wyciągi. Idąc za ciosem poprosiłem o historię konta z ostatnich 6
    miesięcy - dostałem bez problemu. Miły pan nawet mi zakreślił ZUS z tego
    dnia. Ręce mi opadły, szczęka rozbiła się o marmur:-) Nawet specjalnej draki
    nie robiłem - zadzwoniłem po Magdę, rozmowa z szefową oddziału.
    Przenieśliśmy konto firmowe do ówczesnego WBK'u. Do tej pory tam jest i
    wszystko działa doskonale.

    To tyle w temacie PKO BP - od tamtej chwili unikam(y) tego banku jak ognia.

    pzdr,

    --
    Michał Kowalski
    c...@q...pl

  • 16. Data: 2002-02-19 00:10:34
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik "Michał Kowalski" <c...@R...pl> napisał

    > Cudze (ale tylko według prawa) wyciągi to był najlepszy numer w moim
    > życiu:-))
    > Konrad już dawno wie, reszta chyba nie:-)

    Wie, wie ;-))) hehheh
    Zreszta uwazam, ze w BZWBK jest jeden wielki balagan i nie wiedza co
    oferuja.
    O kilku ich nowych uslugach sam ich informowalem, czasami przeprowadzalem
    male szkolenie :)
    Bylem pierwszym klientem w swoim oddziale majacym dostep do konta przez www.
    Poza tym jedynym klientem, posiadajacym debet jedynie pod zlecenie stale
    (jednej pani musialem tlumaczyc na czym to polega - postudiowala uslugi i mi
    cos takiego udostepnila) - przy rezygnacji z tej uslugi inna pania musialem
    dlugo przekonywac, ze maja taka usluge - po dlugich poszukiwaniach odnalazla
    "odpowiedni" segregator. Poza tym dlugo przekonywalem praktycznie caly
    oddzial, ze maja w ofercie karte VC debetowa (wszystkie panie zgodnym chorem
    mowily, ze czegos takiego nie maja, az w koncu pokazalem swoja - panie od
    razu stwierdzily, ze to nie jest karta debetowa, tylko do wysokosci srodkow
    na rachunku....).
    No i najlepsze - ok. 3 mies. przed koncem daty waznosci VC przychodzi do
    mnie do domu zwykly list z banku informujacy o tym, ze w dniu X konczy sie
    waznosc karty o numerze .... (i tu caly numer) i zebym iles tam czasu
    wczesniej zglosil sie po odbior nowej. To mnie rozwalilo, zreszta od razu
    dzwonilem w tej sprawie do centrum kart i zglaszalem taki idiotyzm w
    oddziale. Szkoda, ze zamiast w kopercie nie napisali tego na pocztowce...
    ;).
    Jedyne co mam jeszcze wspolnego z tym bankiem to Maestro Euro<26. Niezla
    karta, przede wszystkim ze wzgledu na ubezpieczenie, znizki oraz fakt, ze
    jest z europay'a.Co tu duzo mowic - dla mnie ten bank to jeden wielki
    balagan i niedoinformowanie.

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 17. Data: 2002-02-19 08:32:43
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Łukasz Zemka" <w...@r...pl> napisał w wiadomości
    > O kilku ich nowych uslugach sam ich informowalem, czasami przeprowadzalem
    > male szkolenie :) [...]

    Bo wiesz, Wook, z WBK jest tak, że wszystko zależy od oddziału. W moim jest
    paru sensownych pracowników, zwłaszcza pewna pani, która mnie i mamę poznaje
    z daleka, zawsze jest na bieżąco z nowymi produktami, doradza i proponuje...

    --
    Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
    k...@b...tk otwarte okna"

  • 18. Data: 2002-02-19 13:09:54
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał w

> [...]
    poznaje
    > z daleka, zawsze jest na bieżąco z nowymi produktami, doradza i

    Konrad, wiem, wiem....
    U mnie w oddziale tez jest taka pani, ktora mnie poznaje i.... czeka na nowe
    informacje o swoim banku ;)
    Na szczescie ten bank odwiedzam z czestotliwoscia 1 na 3 miesiace albo i
    rzadziej, zeby sie nie denerwowac i zeby nie stac w zawsze tam wystepujacych
    dluugich ogonkach.

    pozdrawiam
    Wookasch