  • 1. Data: 2002-02-15 23:22:09
    Temat: Gdzie centrala?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Czy Multibank ma centrale, taka jak tradcyjne banki?? :)
    Jezeli tak, to gdzie - nigdzie nie widzialem informacji na ten temat na ich
    stronie.
    Czy "centrala" w Lodzi jest?

  • 2. Data: 2002-02-16 08:59:41
    Temat: Re: Gdzie centrala?
    Od: jelen <j...@j...prv.pl>

    AMRA wymodzill na pl.biznes.banki nastepujaco:

    > Czy Multibank ma centrale, taka jak tradcyjne banki?? :)
    > Jezeli tak, to gdzie - nigdzie nie widzialem informacji na ten temat na
    > ich stronie.
    > Czy "centrala" w Lodzi jest?

    powinno pisac na na spisie bankow www.nbp.pl
    -----+
    + jelen - wasz czlowiek ! - dorobilem sie syganturki+
    + j...@j...prv.pl +
    -----+

  • 3. Data: 2002-02-16 10:13:04
    Od: Marcin Kaniewski <m...@g...pl>

    AMRA wrote:

    > Czy Multibank ma centrale, taka jak tradcyjne banki?? :)
    > Jezeli tak, to gdzie - nigdzie nie widzialem informacji na ten temat na ich
    > stronie.
    > Czy "centrala" w Lodzi jest?

    Multibank to Oddzial Bankowosci Detalicznej w Lodzi (OBD/Lodz) BRE
    Banku SA.

    Na mojej Visie Multibanku jest napisane Lodz 2, Poland

    Pozdrawiam, Marcin

  • 4. Data: 2002-02-16 16:25:37
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 16 Feb 2002 00:22:09 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Czy Multibank ma centrale, taka jak tradcyjne banki?? :)
    >Jezeli tak, to gdzie - nigdzie nie widzialem informacji na ten temat na ich
    >stronie.
    >Czy "centrala" w Lodzi jest?

    Tak, oficjalny adres MultiBanku Oddzialu Bankowosci Detalicznej BRE
    Banku to al. Mickiewicza 10 Łódź
    Czyli ten sam budynek co mBank, tylko pietro inne :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-02-16 16:27:06
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 16 Feb 2002 09:59:41 +0100, jelen <j...@j...prv.pl> wrote:

    >powinno pisac na na spisie bankow www.nbp.pl

    MultiBank nie jest smodzielnym bankiem tylko wydzielona czescia BRE
    Banku. Centrala calego BRE jest w Warszawie ale Multi ma swoja
    siedzibe w Lodzi.

  • 6. Data: 2002-02-16 17:06:06
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > MultiBank nie jest smodzielnym bankiem tylko wydzielona czescia BRE
    > Banku. Centrala calego BRE jest w Warszawie ale Multi ma swoja
    > siedzibe w Lodzi.

    a Multiport tez w Lodzi?

  • 7. Data: 2002-02-16 17:30:27
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 16 Feb 2002 18:06:06 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >a Multiport tez w Lodzi?

    Robia go ci sami ludzie co robia/robili mB/Multi wiec to ciagle te sam
    budynek.