  • 1. Data: 2002-02-16 09:43:49
    Temat: BSK a regulamin i tabele oplat ROR-u
    Od: "Yeene" <y...@p...onet.pl>

    Witam!
    Czy ktoś wie jak jest z tabelą opłat i prowizji? Tzn czy klient jest sam
    ZOBOWIĄZANY śledzić każdą zmianę opłat a bank nie ma obowiązku informowania
    go wcześniej np. na comiesięcznym billingu o jakiś podwyżkach?
    Zadaję to pytanie w kontekście numeru jaki ostatnio wyciął BSK gdzie pobrał
    ludziom w grudniu po 50 zł opłaty za posiadanie debetu w RORze (1% min.50
    zł) a informacje o tym dostałam na billingu w styczniu. Przecież gdybym
    wiedziała wcześniej to bym z tego zrezygnowała. Jeżeli ktoś ma 900 zł
    ustalony
    debet to opłata 50 zł za rok jest przesada tym bardziej, że bank i tak
    pobiera odsetki od tego!!!

    --
    y...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-02-16 16:37:57
    Temat: Re: BSK a regulamin i tabele oplat ROR-u
    Od: "Lukasz Dabrowski vel Woo-cash" <w...@k...pl>

    Użytkownik "Yeene" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Czy ktoś wie jak jest z tabelą opłat i prowizji? Tzn czy klient jest sam
    > ZOBOWIĄZANY śledzić każdą zmianę opłat a bank nie ma obowiązku
    informowania
    [ciach]

    Bank ma obowiązek tylko umieścić nową tabelę w "ogólnie dostępnym miescu"
    (reguluje to chyba ustawa Prawo Bankowe). Poszukaj na grupie był ten wątek
    ze 2 miesiące temu, cała dyskusja się rozwinęła a i tak powraca jak
    bumerang.

    Pzdr,

    --
    +--- Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash ---+