    From: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BPH] uslyszeli czy co?
    Date: Fri, 30 Dec 2005 07:30:21 +0100

    Dnia 2005-12-30 07:21, osobnik Kamil Jońca stwierdził, iż:
    > Dobrze wytłumaczę jak krowie na miedzy:
    > 1. Mam dostępnego salda powiedzmy 1000PLN oraz ustawioną na dzień X
    > spłatę karty kredytwoej w innym banku na kwotę 950 PLN
    > 2. W dniu X-1 Bardzo Pazerna Hiena zabrała mi 75 PLN za debet
    > 3. Oczywiście w dniu X zlecenie przelewu spłaty karty się nie wykonało i
    > bank prowadzący kartę dowali mi karę.
    > 4. Ale oczywiście problemu nie ma.

    Problem jest i w takiej sytuacji domagaj się pokrycia kosztów (przecież
    napisałem o tym wyżej), ale te koszty, IMHO, nie będą nazywały się
    odsetkami (chyba, że tam, gdzie nie spłaciłeś karty), tylko jakąś opłatą
    rekompensacyjną (o czym też napisałem wyżej). Zwróć uwagę, że czepiam
    się tylko nazewnictwa, a nie faktu, jakim jest powstanie (ewentualnych)
    strat z tytułu braku posiadania pieniędzy na koncie przez X dni.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl