  • 11. Data: 2005-12-29 23:09:26
    Temat: Re: [BPH] uslyszeli czy co?
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> napisał w wiadomości
    news:dp1odc$1sh7$1@main.viknet.pl...
    > Mnie zmniejszyli od razu w banku - 5 minut. Zadnych odsetek nie ma,
    > ponieważ zwracaja z datą efektywną taką jak zabrali.

    no ale przez jakiś czas nie miałeś kasy na koncie
    może pożycze od nich troche i oddam po miesiącu a oni niech sobie zaksięgują z
    datą pozyczenia i bedzie bez odsetek :-)

  • 12. Data: 2005-12-29 23:21:20
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Skoro księgowanie z datą efektywną (pobrania), to jakie odsetki?;)

    No, pomyśl ;-)

    Zadośćuczynienie za obracanie moimi pieniędzmi, za bezprawne pozbawienie mnie
    możliwości uregulowania raty za motór, za utracone korzyści wskutek niemożności
    nabycia jednej akcji Alchemii SA,...

    Przerysowując:
    Wygrywasz 1 grudnia milion w lotto. Wygrana zostaje przelana na konto w banku
    BPH. Tego samego dnia bank pobiera Ci opłatę manipulacyjną imienia Józefa
    Wancera za zbyt duże saldo na rachunku. Po wielu monitach zwraca Ci ją po pół
    roku, ale z datą efektywną zaboru. I teraz też spytasz:
    > Skoro księgowanie z datą efektywną (pobrania), to jakie odsetki?;)
    ???

    I wbrew pozorom to przerysowanie ma sens: to co dla klienta może być sprawą
    niewartą uwagi, dla banku może być górą złodziejskiej kasy.
    I tak mniej więcej to się odbyło w przypadku Twojego ulubionego banku.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 13. Data: 2005-12-29 23:27:11
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Napisz skargę - niech się nauczą, skoro czytać procedur się nie chce.

    Eeeee, tam zaraz skargę. Ja te panie z mojego oddziału nawet lubię, może
    dlatego, że czasami są miłe, może dlatego, że bywam tam raz na kilka miesięcy?

    Errare humanum est - czy jak to tam było.

    Prędzej na Józka bym złożył skargę, ale na niego to do Hagi, Sztrasburga i
    ministrów Ziobro i Wassermana ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 14. Data: 2005-12-29 23:27:18
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-30 00:09, osobnik gasper stwierdził, iż:

    > no ale przez jakiś czas nie miałeś kasy na koncie

    No ale zaksięgowali z datą, z którą pobrali, więc w czym problem?

    > może pożycze od nich troche i oddam po miesiącu a oni niech sobie
    > zaksięgują z datą pozyczenia i bedzie bez odsetek :-)

    Bez jakich odsetek? Jak pobierasz opłatę 19 i oddajesz 19, to odsetki od
    czego liczysz? Od godziny księgowania?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 15. Data: 2005-12-29 23:30:42
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-30 00:21, osobnik Jacek stwierdził, iż:

    > Zadośćuczynienie za obracanie moimi pieniędzmi, za bezprawne pozbawienie mnie
    > możliwości uregulowania raty za motór, za utracone korzyści wskutek niemożności
    > nabycia jednej akcji Alchemii SA,...

    Zadośćuczynienie, to raczej nie są żadne odsetki, tylko opłata od strat
    moralnych ;)

> [...]
    > Wancera za zbyt duże saldo na rachunku. Po wielu monitach zwraca Ci ją po pół
    > roku, ale z datą efektywną zaboru. I teraz też spytasz:

    Oczywiście, bo zwracając ją z datą efektywną, odsetki mam dopisane tak,
    jakby milion non stop był na koncie. Chyba, że chodzi Ci o to, że w tym
    czasie mogłeś inaczej zainwestować te pieniądze, albo o straty moralne :)

    > I wbrew pozorom to przerysowanie ma sens: to co dla klienta może być sprawą
    > niewartą uwagi, dla banku może być górą złodziejskiej kasy.
    > I tak mniej więcej to się odbyło w przypadku Twojego ulubionego banku.

    Interesujące :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 16. Data: 2005-12-29 23:30:47
    Od: "Taddy" <c...@t...pl>

    > Już miałem iść i wykłucać się od zwrot opłaty za saldo debetowe, a tu sami
    > zwrócili.

    Ale jaja, mi też zwrócili SAMI!!! Bez reklamacji.....
    Dziwne... i po co to wszystko??? Moze na gwałt potrzebowali kilkuset
    milionów PLN, a teraz juz mają z czego oddać, wiecie, taka
    pożyczka-chwilówka... provident za darmochę ;-)))))))))))))))))))

    PS. Oddział Pruszków jakby co...

  • 17. Data: 2005-12-29 23:33:14
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-30 00:27, osobnik Jacek stwierdził, iż:
    > Prędzej na Józka bym złożył skargę, ale na niego to do Hagi, Sztrasburga i
    > ministrów Ziobro i Wassermana ;-)

    O, a czemu na Niego? To niezwykle miły i przyjemny człowiek :) (tak,
    wiem, zapewne masz na myśli opłaty w TOiP, ale zdaje się, że jest ona
    zatwierdzana m.in. przez Zarząd, a nie wyłącznie Prezesa).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 18. Data: 2005-12-29 23:51:23
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    [ciach]

    Zastanawiam się tylko:
    - nie rozumiesz
    - udajesz, że nie rozumiesz
    - brniesz

    Jakkolwiek by było, w tej gałązce wątku dla mnie EOT.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 19. Data: 2005-12-30 00:15:38
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > O, a czemu na Niego? To niezwykle miły i przyjemny człowiek :) (tak,
    > wiem, zapewne masz na myśli opłaty w TOiP, ale zdaje się, że jest ona
    > zatwierdzana m.in. przez Zarząd, a nie wyłącznie Prezesa).

    Marcin, właściwie to już kiedyś chciałem Ci zadać to pytanie wprost, tak żeby
    była "jasność w temacie Marioli".

    Czy z bankiem BPH wiążą Cię więzy wyłącznie z racji posiadania konta, czy też są
    to więzy innego rodzaju?

    I drugie pytanie: czy nie sądzisz, że te więzy przybierają już nieco
    karykaturalny charakter? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 20. Data: 2005-12-30 00:29:06
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 30 Dec 2005 00:33:14 +0100, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wrote:

    >O, a czemu na Niego? To niezwykle miły i przyjemny człowiek :) (tak,
    >wiem, zapewne masz na myśli opłaty w TOiP, ale zdaje się, że jest ona
    >zatwierdzana m.in. przez Zarząd, a nie wyłącznie Prezesa).

    Teoretycznie Prezes Zarządu odpowiada za wszystko. Tak, to on jest
    odpowiedzialny za to, że internet nie działa jak trzeba, że panienka
    na infolinii jest niekompetentna, wreszcie za ukradzione klientom
    pieniądze. Za to właśnie bierze wielką kasę, że jest za wszystko
    odpowiedzialny. Choć tak praktycznie rzecz biorąc, to jest to
    odpowiedzialność wyłącznie wirtualna.

    PG