  • 11. Data: 2005-07-06 17:51:24
    Temat: Re: BPH - konto 0zł dla dotychczasowego klienta
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał

    > Mi odpowiedzieli, że mogę mieć 2 rachunki w BPH, ale jednego z nich muszę
    > być współwłaścicielem na spółkę z kimś.

    cytuję:

    "Pragnę poinformować, iż również dotychczasowi Klienci mogą korzystać z
    aktualnie oferowanej przez Bank BPH S.A. promocji " Konto za 0 zł".
    Każdy Klient może posiadać więcej niż jeden rachunek ROR w Banku BPH S.A.
    Bank może zaproponować osobie fizycznej dwa konta osobiste, pod warunkiem,
    iż jeden z rachunków będzie kontem wspólnym ( np: rachunek prowadzony
    wspólnie z bliską osobą )."

    --
    Krzysztof - 'kw1618' > http://grupy.3mam.net
    Pisz e-listy nie e-maile !!