  • 11. Data: 2004-10-22 19:35:13
    Temat: Re: BPH Sez@m i skrzynka pocztowa
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Ale powiadamianie mailami na inne skrzynki u nich nie działa. Testowałem
    > ONET, WP, INTERIA, TERRAMAIL, NEOSTRADĘ i textplus (skrzynki telefonów
    > +GSM). Powiadomienia idą tylko na Sezam pomimo odmiennych zapewnień
    > pracowników banku i obsługujących serwis.

    Nieprawda. Ida na obce konta. Przynajmniej u mnie.

    Bartol

  • 12. Data: 2004-10-22 19:38:41
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nieprawda. Ida na obce konta. Przynajmniej u mnie.

    Aaaa - no to mamy wyjaśnienie Twoich problemów z terminowością powiadomień -
    pewnie korzystałeś z nieprawomyslnych skrzynek - a Ty od razu "BePeHahaha" -
    ładnie to tak? W sumie dobrze, że nie żyjesz :-)

  • 13. Data: 2004-10-22 19:43:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:clbbtm$n12$1@news.onet.pl...
    > Wejdź do "Moich finansów" -> poczta - tam też mozna usunąć skrzynkę

    Gdzie w "moich finansach" Ty widzisz zakładkę "poczta". Patrzę już kilka
    minut i nie widzę. Podpowiedz mi proszę.

  • 14. Data: 2004-10-22 19:44:57
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Aaaa - no to mamy wyjaśnienie Twoich problemów z terminowością powiadomień -
    > pewnie korzystałeś z nieprawomyslnych skrzynek - a Ty od razu "BePeHahaha" -

    Eeee, ja mam bardzo dobra komercyjna skrzynke. Zaden tam darmowy szajs.

    > ładnie to tak? W sumie dobrze, że nie żyjesz :-)

    Ty lepiej uwazaj zebym jutro do ZG nie przyszedl i nie przekonal Cie
    osobiscie ze jestem calkiem zywy.

    Fajny Bartol

  • 15. Data: 2004-10-22 19:46:25
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Gdzie w "moich finansach" Ty widzisz zakładkę "poczta". Patrzę już kilka
    > minut i nie widzę. Podpowiedz mi proszę.

    Spokojnie. Zrelaksuj sie i pomysl, ze to jest wyjatkowo intuicyjne.

    Bartol

    ps. chyba zaraz sam tam zajrze

  • 16. Data: 2004-10-22 20:00:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Eeee, ja mam bardzo dobra komercyjna skrzynke. Zaden tam darmowy
    > szajs.

    To jeszcze do Reichu wyjedź i będzie git :-)

    > Ty lepiej uwazaj zebym jutro do ZG nie przyszedl i nie przekonal Cie
    > osobiscie ze jestem calkiem zywy.

    Szanse że będę są 50% - jutro rano będę wiedzieć :-(

    Fajna Glenn

  • 17. Data: 2004-10-22 20:14:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    No to nie wiem. próbowałem różnych sztuczek. Na obce konta idą jedynie
    sporadycznie. Na Sezam przychodzi wszystko.

  • 18. Data: 2004-10-22 20:16:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Spokojnie. Zrelaksuj sie i pomysl, ze to jest wyjatkowo intuicyjne.

    No chyba faktycznie to jest intuicyjne inaczej. No nie widzę! nie ma!
    Archiwum X!

  • 19. Data: 2004-10-22 20:34:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No chyba faktycznie to jest intuicyjne inaczej. No nie widzę! nie ma!
    > Archiwum X!

    No ja sie nie dziwie, że nie widzisz :-)

    "Przerwa w dostępie do Systemu Internetowego Sez@m
    Uprzejmie informujemy, że od godziny 22:00, 2 października 2004 roku
    (sobota)
    do godziny 8:00, 3 października 2004 roku (niedziela) System Internetowy
    Sez@m
    będzie niedostępny.

    Za niedogodności przepraszamy!"

    Swoją drogą trochę "długawa" ta przerwa.

  • 20. Data: 2004-10-22 20:52:05
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > No to nie wiem. próbowałem różnych sztuczek. Na obce konta idą jedynie
    > sporadycznie. Na Sezam przychodzi wszystko.

    Moze usun konto w Sezamie, wtedy nie beda mieli wyjscia.

    Bartol