  • 1. Data: 2004-04-16 20:58:39
    Temat: [BPH] Brak kasy ?
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    Przepraszam, że znowu o BPH, ale... no zmroziło mnie własnie - loguję się
    własnie 22:56 i widzę zero środków bieżacych, zero lokat na swoim koncie w
    Sezamie. Nie muszę nadmieniać, że stan faktyczny jest inny.
    Czy to objaw jakichś prac, czy ktoś obrobił mi konto w taki psrytny
    sposób, że nie widać tegow w historii ????

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 2. Data: 2004-04-16 21:40:29
    Temat: Re: [BPH] Brak kasy ?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik SebCz napisał:
> [...]
    > Czy to objaw jakichś prac, czy ktoś obrobił mi konto w taki psrytny
    > sposób, że nie widać tegow w historii ????

    Zalozylem konto w BPH niecaly miesac temu, bo skusily mnie e-maile. I
    mam tego banku coraz bardziej dosyc. Nie dosc ze maile z saldem rachunku
    przylaza kiedy chca (czasami dwa dziennie, czasami zaden, czasami rano,
    a dzisiaj wieczorem), to jeszcze platnosci karta wisza w kosmosie.
    Zaplacilem Maestro w poniedzialek i do dzisiaj saldo rachunku nic o tym
    nie wie i ciagle mam tyle kasy ile mialem wczesniej. Oczywiscie
    transakcji tej nie ma w historii.

    Jak tak dalej pojdzie, to chyba sie z nimi szybko pozegnam. Inteligo
    mnie rozbestwilo. ;-)

    Bartol

  • 3. Data: 2004-04-16 21:51:03
    Od: SebCz <a...@K...pl>

> [...]
    > transakcji tej nie ma w historii.
    >
    > Jak tak dalej pojdzie, to chyba sie z nimi szybko pozegnam. Inteligo

    Hm, jak tu są takie zwyczaję, że nagle nie masz kasy na koncie, to
    faktycznie niedługo pobędę. Własnie zaznajomiłem się z opcją 'przegląd
    wydarzeń' żeby upewnic się, że nic złego się nie stało. Tam spokój. No ale
    to wygląda mrożąco i chyba faktycznie pożegnam się z nimi, jesli jeszcza
    raz to zobacze. Bo jakoś do mnie przemawia (czytaj: wszędzie to jest)
    przerwa techniczna, ale kiedy sie loguje do systemy, mam podgląd karty,
    mogę zlecać przelewy, a nie widzę swojej kasy, to jest obciach.

    BPH - po dwóch dniach - minus.
    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 4. Data: 2004-04-17 01:01:07
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "SebCz" <a...@K...pl> napisał w wiadomości
    > Hm, jak tu są takie zwyczaję, że nagle nie masz kasy na koncie, to
    > faktycznie niedługo pobędę. Własnie zaznajomiłem się z opcją 'przegląd
    > wydarzeń' żeby upewnic się, że nic złego się nie stało. Tam spokój. No ale

    a skad wiesz, ze wpisay tam pojawiaja sie natychmiast ? moze tez dopiero na
    nastepny dzien ?
    :-))))))))))
    do kolekcji doloz jeszcze znikajace od czasu do czasu info o posiadaniu
    jkiejkolwiek karty, co mnie sie zdarzylo kilkukrotnie (za pierwszym razem
    tez sie deko zezloscilem, ale teraz juz przywyklem) :-))))

    ja tam sezama zamykam, bo po roku posiadania 3 kart (1 gl i 2 dodatkowe) -
    nie doczekalem sie mozliwosci zobaczenie trakzakcji dla kart dodatkowych w
    jakiejkolwiek postaci nawet w historii za ubiegle okresy rozliczeniowe)
    widzac tylko swoje operacje mam calkiem fajny podglad kart w stylu
    saldo pocz -100
    operacja kartą -200
    saldo koncowe = -500
    :-))

  • 5. Data: 2004-04-17 07:11:48
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > a skad wiesz, ze wpisay tam pojawiaja sie natychmiast ? moze tez dopiero
    > na
    > nastepny dzien ?
    > :-))))))))))

    No to faktycznie podejście a la Monty Python ;)) Załozyłem, że skoro moje
    akcje (logowanie, zlecenia) widoczne są od razu, to i inne też :)))

    Ja mam jedną kartę tylko, i o dziwo, blokada (wypłata w bankomacie)
    pojawiła się na drugi dzień, to nieźle chyba :)

    Interfejs mi się dość podoba, ale nie mam jeszcze zdania, byc może po
    takich wpadkach też nie wytrzymam tu długo.

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 6. Data: 2004-04-17 07:23:11
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > do kolekcji doloz jeszcze znikajace od czasu do czasu info o posiadaniu
    > jkiejkolwiek karty, co mnie sie zdarzylo kilkukrotnie (za pierwszym razem
    > tez sie deko zezloscilem, ale teraz juz przywyklem) :-))))

    No pięknie, własnie to samo zobaczyłem! Brak karty, brak środków własnych,
    jest tylko lokata. Po kilku minutach wszystko normalnie =8| ... Aż się
    boję wylogować ! ;)

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 7. Data: 2004-04-17 12:10:24
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Bartol Partol napisał:

> [...]
    > transakcji tej nie ma w historii.
    >
    > Jak tak dalej pojdzie, to chyba sie z nimi szybko pozegnam. Inteligo

    Ciekawi mnie do jakiego banku się wyniesiesz z BePeHahahaha Bartolu.
    Strasznie trudno Tobie dogodzić ;-)

    K.

  • 8. Data: 2004-04-17 12:21:28
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zaplacilem Maestro w poniedzialek i do dzisiaj saldo rachunku nic o tym
    > nie wie i ciagle mam tyle kasy ile mialem wczesniej. Oczywiscie

    To dziwne, jak w tak prosty sposób udało ci się zapłacić kartą. Przez dwa
    miesiące bezskutecznie próbowałem. Dopiero awantura doprowadziła że karta
    została podpięta do konta z dodatnim saldem, w dodatku mojego. Swoją drogą
    nie powinienem się dziwić, gdyż mam taki rachunek, którego jeszcze nie udało
    się wdrożyć. Za wyjątkiem procedury zakładania (około stu kartek A4). O
    podglądzie kart, i nie pobieraniu opłaty za Maestro Inwestor, już nie
    wspomnę. Może ściągają z innego rachunku. Sami tego nie wiedzą, i tłumaczą
    taki przypadek promocją, o której też nic nie wiedzą ;-)

    > Jak tak dalej pojdzie, to chyba sie z nimi szybko pozegnam. Inteligo
    > mnie rozbestwilo. ;-)

    Trzeba czegoś doświadczyć, by móc to później ocenić ;)

    Pozdr.
    Krzysztof K.

  • 9. Data: 2004-04-17 14:01:29
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krystek napisał:

> [...]

    No wiec wyturlalem wczoraj IE (Mozilla sie wali przy ladowaniu jakiegos
    komponentu) zeby zajzec, co tam na koncie slychac. Saldo sprzed
    platnosci karta, dostepne srodki po platnosci karta, w historii dalej
    brak czegokolwiek coby usprawiedliwialo blokade srodkow. Moze powinienem
    poszukac gdzie indziej? Pogrzebie, jak znowu nabiore ochoty na
    wyturlanie IE.

    > Ciekawi mnie do jakiego banku się wyniesiesz z BePeHahahaha Bartolu.
    > Strasznie trudno Tobie dogodzić ;-)

    Ja nie mam duzych wymagan. Ja chce tylko, zeby to co oferuje bank
    dzialalo. ;-) A jak na razie moja opinia o BePeHahahaha jest negatywna.
    Strasznie zakrecony sposob zakladania knta z dostepem przez net. O
    karcie juz nawet nie wspomne, bo to zgroza. I do tego system internetowy
    dzialajacy dokladnie tak jak mu sie podoba, a nie tak jak powinien. Np.
    wyslany przeze mnie przelew nie znalazl jakiegokolwiek odzwierciedlenia
    w historii, o odpowiednim mailu nie wspominajac. Czyli luzik, a na
    infolinie nie chce mi sie dzwonic, bo nie.

    No i kiepska sprawa. Inteligo jest OK. Millenium tez. Do Multi nie
    pojde, bo nie lubie zaczynac wspolpracy od zjebania kierownika placowki,
    zeby byc odpowiednio potem traktowanym. mBank sam do mnie przyjdzie,
    mimo ze na niego nie czekam wcale. ;-) Pekao odpada w przedbiegach, bo
    mam niemile wspomnienia. POK BP - co to za bank, bez dostepu przez net?
    Citi jakos mnie nie jara, moze dlatego, ze uzywalem kiedys
    korporacyjnego www i byl tak zakrecony, ze do tej pory nie wiem o co w
    nim chodzilo (ale troche przelewow puscilem i nawet doszly tam gdzie
    powinny). ING klamie na stronach www i wiecej tam nie pojde. WBK, hmmm
    jakos chyba nietego. VW i Lukas moga sie cmoknac w trabke za brak
    pelnego onlajnu. Zostal Fortis i Nordea chyba. Moze pomacam.

    Kieeeeeeeepsciutko jak cholera. :-(

    Bartol

  • 10. Data: 2004-04-17 14:52:18
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Bartol Partol wrote:

    > No i kiepska sprawa. Inteligo jest OK. Millenium tez.

    To nie wystarczy? :D

> [...]
    > odpada w przedbiegach, bo mam niemile wspomnienia.

    > POK BP - co to za bank, bez dostepu przez net?
    Amra obiecuje ;) że już niedługo będzie.

> [...]
    > w nim chodzilo (ale troche przelewow puscilem i nawet doszly tam
    > gdzie powinny). ING klamie na stronach www i wiecej tam nie pojde.

    To znaczy? :) Sprecyzuj się ;) Aaa, może chodzi Ci o te "Tanie przelewy" :)

    > VW i Lukas moga sie cmoknac w trabke
    > za brak pelnego onlajnu. Zostal Fortis i Nordea chyba. Moze pomacam.

    Jeszcze pomacaj BGŻ. Co prawda niezbyt wiele bankomatów, ale za to
    serwis internetowy bardzo sprawny. Możesz też dostawać powiadomienia
    drogą mailową (a chyba tego szukałeś w BPH). Niestety, brak
    powiadomienia o wpływie na rachunek - tylko alarm salda rachunku (niższe
    niż, wyższe niż, równe kwocie) i kilka innych równie "przydatnych" ;-)
    (no, przepraszam, alarm niewykonanych płatności, dobiegających lokat
    oraz terminów spłat kredytów może się w sumie przydać).

    > Kieeeeeeeepsciutko jak cholera. :-(

    LOL :D

    Marek