  • 1. Data: 2004-04-16 20:25:39
    Temat: 10 tys odprawy- co z tym zrobic?
    Od: "dorka" <d...@i...pl>

    Witam wszystkich!
    Temat "w co zainwestowac" zapewne wiele razy przewinal sie na grupie, prosze
    o wyrozumialosc.
    Moj tata otrzymal w/w kwote no i jest problem.
    Pieniadze moga byc zainwestowane na 1- 3 lat. W gre wchodzi Pioneer, Lokata
    Duet, wiecej grzechow nie pamietam.
    Jesli ktos z Was zechcialby sie podzielic swoimi opiniami, bede wdzieczna.
    Za wszelkie inne propozycje i poswiecony mi czas z gory dziekuje.

    Serdecznosci
    Dorota

  • 2. Data: 2004-04-17 08:59:14
    Temat: Re: 10 tys odprawy- co z tym zrobic?
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "dorka" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jesli ktos z Was zechcialby sie podzielic swoimi opiniami, bede wdzieczna.
    > Za wszelkie inne propozycje i poswiecony mi czas z gory dziekuje.

    SFI mBanku lub CO Multibanku są w moim przekonaniu najlepszymi miejscami
    obecnie, gdzie można inwestować. Wiele funduszy, brak prowizji i dostęp
    przez net są wystarczającymi zaletami. Jeśli tato nie ma zamiaru spekulować
    na walutach lub na giełdzie, to niech się zainteresuje funduszami.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-04-17 11:03:08
    Od: "Karol" <k...@p...pl>

    > Jesli ktos z Was zechcialby sie podzielic swoimi opiniami, bede wdzieczna.
    > Za wszelkie inne propozycje i poswiecony mi czas z gory dziekuje.
    >
    > Serdecznosci
    > Dorota

    Kup dolary. W ciągu roku co najmniej 20%.

  • 4. Data: 2004-04-17 12:52:50
    Od: "sos" <t...@b...pl>

    > Duet, wiecej grzechow nie pamietam.

    Nie znając oczekiwań co do zysku, poziomu tolerancji ryzyka, na co zarobione
    pieniądze maja byc przeznaczone i jeszcze kilku innych spraw, nie można tak w
    tej chwili z pełną odpowiedzialnością udzielić jakiejkolwiek rady.
    Inwestowanie pieniędzy ( tak naprawdę bez względu na ich ilość) powinno być
    poprzedzone analizą własnych oczekiwań i zaspokojenia potrzeb. Jeśli
    rzeczywiście szukasz pomocy przy podjęciu tego wezwania - skontaktuj się ze
    mną na adres podany na dołu postu. Pozdrawiam wiosennie.

  • 5. Data: 2004-04-17 19:19:21
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c5rvj9$q19$...@m...aster.pl,
    dorka <d...@i...pl>:

    > Wlasnie chodzi o to, ze tata nie jest biegly w spekulacjach. Ma jakies
    > pieniadze, prawie emeryt, w dodatku zagubiony w terazniejszej
    > rzeczywistosci. Dziekuje Ci za sugestie, poszukam czegos w sieci, co
    > by bylo bezpieczne. jesli mozesz, naprowadz mnie, prosze, na jakie
    > fundusze warto zwrocic uwage.

    Sprawdz UniKorona Pieniezny. Bardzo dobre, stabilne wyniki.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-04-17 19:20:21
    Od: "dorka" <d...@i...pl>

  • 7. Data: 2004-04-17 19:32:59
    Od: "dorka" <d...@i...pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c5s00b$irq$1@opal.icpnet.pl...

    > Sprawdz UniKorona Pieniezny. Bardzo dobre, stabilne wyniki.

    Dziekuje:-)

  • 8. Data: 2004-04-17 19:34:54
    Od: "dorka" <d...@i...pl>

    Użytkownik "Karol" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Kup dolary. W ciągu roku co najmniej 20%.

    Zartujesz, prawda?

    Serdecznosci
    Dorota

  • 9. Data: 2004-04-18 08:28:09
    Od: "Karol" <k...@p...pl>

    > Zartujesz, prawda?

    Dlaczego? Nie chodziło mi o oprocentowanie.
    Dolar jest nisko. Wszystko wskazuje, z e w ciągu kilkunatu miesięcy umocni
    się w stosunku do PLN.

  • 10. Data: 2004-04-18 11:18:02
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl>

    Dnia 2004-04-18 10:28, Użytkownik Karol napisał:

    > Dolar jest nisko. Wszystko wskazuje, z e w ciągu kilkunatu miesięcy umocni
    > się w stosunku do PLN.

    Tu obowiazuje logika małpy.
    +- Rok temu analizy najlepszych specow mowily ze europejska gospodarka
    sie kladzie, <1% wzrostu, amerykanska - chyna 3% a euro szlo w gore az
    Szhroeder jezdzil do USA pogadac jak je oslabic.
    ---