  • 1. Data: 2004-04-16 19:32:28
    Temat: techniczne sprawy z 21% z podatku dla NGOsów
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    Czesc
    Mam problem zwiazany z wplata 1% podatku na tzw. instytucje pozxytku
    publicznego... Wiem jak sie to oblicza i wogole, ale nie wiem jakie jest
    potrzebne potwierdzenie przelewu. Czy moze byc normalny wydruk bez stempla
    itp, czy musi byc wplacne to w placowe?

    Mam konta w mBanku, Inteligo i Lukasie. Najchetniej zaplacilbym za pomoca
    tego ostatniego, ale tam nie mozna wydrukowac potwierdzenia....

    Prose o pomoc .Plissss

    sanula

    PS. Na marginesie: czy orientujecie sie moze czy w placowce Lukasa mozna
    jeszcze bezplatnie brac potwierdzenia przelewu wyslanego przez net?

  • 2. Data: 2004-04-17 08:57:06
    Temat: Re: techniczne sprawy z 21% z podatku dla NGOsów
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "sanula" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > potrzebne potwierdzenie przelewu. Czy moze byc normalny wydruk bez stempla

    Może być dowolny dowód dokonania wpłaty, na którym będą wymagane informacje
    o adresacie i nadawcy przelewu.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko