  • 11. Data: 2004-04-17 15:10:10
    Temat: Re: [BPH] Brak kasy ?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marek Madej napisał:

    > To nie wystarczy? :D

    Wystarczy, ale jest mi potrzebne konto w innym banku. Z roznych wzgledow.

    > Amra obiecuje ;) że już niedługo będzie.

    Ja teraz czegos potrzebuje.

    > To znaczy? :) Sprecyzuj się ;) Aaa, może chodzi Ci o te "Tanie przelewy" :)

    Nie wiem, jakies takie wrazenie mam. A tanie przelewy to jakas zupelna
    kleska.

    > Jeszcze pomacaj BGŻ. Co prawda niezbyt wiele bankomatów, ale za to
    > serwis internetowy bardzo sprawny. Możesz też dostawać powiadomienia
    > drogą mailową (a chyba tego szukałeś w BPH). Niestety, brak
    > powiadomienia o wpływie na rachunek - tylko alarm salda rachunku (niższe
    > niż, wyższe niż, równe kwocie) i kilka innych równie "przydatnych" ;-)
    > (no, przepraszam, alarm niewykonanych płatności, dobiegających lokat
    > oraz terminów spłat kredytów może się w sumie przydać).

    No wlasnie. Uslugi przydatne inaczej. Polska specjalnosc. Mam w dupie
    dziwaczne alarmy, ja chce prosta i jednoznaczna informacje o uznaniach i
    obciazeniach. Wszystkich i na biezaco. To takie trudne do zrobienia? Nie
    rozumiem.

    > LOL :D

    Tu sie nie ma z czego smiac, trzeba plakac. ;-)

    Bartol

  • 12. Data: 2004-04-18 19:23:14
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-17 16:01, Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > No wiec wyturlalem wczoraj IE (Mozilla sie wali przy ladowaniu jakiegos
    > komponentu)

    Mozilla działa, może masz wersję 1.6?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 13. Data: 2004-04-18 19:49:37
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Mozilla działa, może masz wersję 1.6?

    Ano dokladnie. Ale jakos stracilem serce do tego banku i nie chce mi sie
    walczyc. Szukam innego banku, ale jestem zalamany, bo interesujacej mnie
    funkcjonalnosci nigdzie poza Inteligo nie ma. :-(((((((

    Bartol

  • 14. Data: 2004-04-18 20:00:06
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-18 21:49, Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Ano dokladnie.

    To wina mozilli niestety, w wersji oryginalnej problem został
    naprawiony, w polskiej (tzn, tej z mozillapl.org) dopiero od 1.7 będzie

    Pozdrawiam.