    From: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BPH] Brak kasy ?
    Date: Sat, 17 Apr 2004 14:21:28 +0200

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    news:c5pjr3$54e$1@inews.gazeta.pl...

    > Zalozylem konto w BPH niecaly miesac temu, bo skusily mnie e-maile. I
    > mam tego banku coraz bardziej dosyc. Nie dosc ze maile z saldem rachunku
    > przylaza kiedy chca (czasami dwa dziennie, czasami zaden, czasami rano,
    > a dzisiaj wieczorem), to jeszcze platnosci karta wisza w kosmosie.
    > Zaplacilem Maestro w poniedzialek i do dzisiaj saldo rachunku nic o tym
    > nie wie i ciagle mam tyle kasy ile mialem wczesniej. Oczywiscie
    > transakcji tej nie ma w historii.

    To dziwne, jak w tak prosty sposób udało ci się zapłacić kartą. Przez dwa
    miesiące bezskutecznie próbowałem. Dopiero awantura doprowadziła że karta
    została podpięta do konta z dodatnim saldem, w dodatku mojego. Swoją drogą
    nie powinienem się dziwić, gdyż mam taki rachunek, którego jeszcze nie udało
    się wdrożyć. Za wyjątkiem procedury zakładania (około stu kartek A4). O
    podglądzie kart, i nie pobieraniu opłaty za Maestro Inwestor, już nie
    wspomnę. Może ściągają z innego rachunku. Sami tego nie wiedzą, i tłumaczą
    taki przypadek promocją, o której też nic nie wiedzą ;-)

    > Jak tak dalej pojdzie, to chyba sie z nimi szybko pozegnam. Inteligo
    > mnie rozbestwilo. ;-)

    Trzeba czegoś doświadczyć, by móc to później ocenić ;)

    Pozdr.
    Krzysztof K.