  • 1. Data: 2004-04-16 19:26:33
    Temat: Pytanie o przelew...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Jesli ktos dzisiaj ok. godz. 15.00 zlozyl dyspozycje przelewu z rachunku
    prowadzonego przez pko bp lub peako sa, na rachunek w bph, to kiedy ja jako
    wlasciciel konta w bph bede mial te pieniedze ('widzial' i dysponowal w nimi
    w systemie internetowym sezam). Chodzi i o ktorej godzinie w poniedzialek
    powinny byc juz 'widoczne'. Sprawa jest bardzo pilna.

    TIA

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2004-04-16 19:51:45
    Temat: Re: Pytanie o przelew...
    Od: "stefan" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > w systemie internetowym sezam). Chodzi i o ktorej godzinie w poniedzialek
    > powinny byc juz 'widoczne'. Sprawa jest bardzo pilna.

    jesli np. w pekao zlozy sie polecenie przeleu np. o godzinie 9.00 z jednego rachunku
    na drugi (np do karty) to kasa przejdzie dopiero na drugi dzien bo musza to
    zaksiegowac.
    W bankach elektronicznych jak zlozysz przelew przed 11.00 to powinien dojsc tego
    samgeo dnia, wynika to z dzialania systemu elektronicznego ktory obsluguje wszystkie
    przelewy krajowe. Są to wymogi bezpieczenstwa.