    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BPH] Brak kasy ?
    Date: Sat, 17 Apr 2004 16:01:29 +0200

    Użytkownik Krystek napisał:

> [...]

    No wiec wyturlalem wczoraj IE (Mozilla sie wali przy ladowaniu jakiegos
    komponentu) zeby zajzec, co tam na koncie slychac. Saldo sprzed
    platnosci karta, dostepne srodki po platnosci karta, w historii dalej
    brak czegokolwiek coby usprawiedliwialo blokade srodkow. Moze powinienem
    poszukac gdzie indziej? Pogrzebie, jak znowu nabiore ochoty na
    wyturlanie IE.

    > Ciekawi mnie do jakiego banku się wyniesiesz z BePeHahahaha Bartolu.
    > Strasznie trudno Tobie dogodzić ;-)

    Ja nie mam duzych wymagan. Ja chce tylko, zeby to co oferuje bank
    dzialalo. ;-) A jak na razie moja opinia o BePeHahahaha jest negatywna.
    Strasznie zakrecony sposob zakladania knta z dostepem przez net. O
    karcie juz nawet nie wspomne, bo to zgroza. I do tego system internetowy
    dzialajacy dokladnie tak jak mu sie podoba, a nie tak jak powinien. Np.
    wyslany przeze mnie przelew nie znalazl jakiegokolwiek odzwierciedlenia
    w historii, o odpowiednim mailu nie wspominajac. Czyli luzik, a na
    infolinie nie chce mi sie dzwonic, bo nie.

    No i kiepska sprawa. Inteligo jest OK. Millenium tez. Do Multi nie
    pojde, bo nie lubie zaczynac wspolpracy od zjebania kierownika placowki,
    zeby byc odpowiednio potem traktowanym. mBank sam do mnie przyjdzie,
    mimo ze na niego nie czekam wcale. ;-) Pekao odpada w przedbiegach, bo
    mam niemile wspomnienia. POK BP - co to za bank, bez dostepu przez net?
    Citi jakos mnie nie jara, moze dlatego, ze uzywalem kiedys
    korporacyjnego www i byl tak zakrecony, ze do tej pory nie wiem o co w
    nim chodzilo (ale troche przelewow puscilem i nawet doszly tam gdzie
    powinny). ING klamie na stronach www i wiecej tam nie pojde. WBK, hmmm
    jakos chyba nietego. VW i Lukas moga sie cmoknac w trabke za brak
    pelnego onlajnu. Zostal Fortis i Nordea chyba. Moze pomacam.

    Kieeeeeeeepsciutko jak cholera. :-(

    Bartol