  • 1. Data: 2004-04-16 16:03:13
    Temat: Re: Pytanie o płatnosci nternetowe (ebay)
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Chodziło mi o ichnią karte do płatności internetowych - czyli eKartę.

    Na 99% się da.
    Sam miałem ochotę to sprawdzić ale akurat było to podczas niestabilnego
    działania sytemu i nie mogłem jej doładować. Wykorzystałem wypukłego
    Mastercarda, ale z eKartą nie powinno być problemu, bo wydaje mi się, że jest to
    transakcja IO. Karta przechodzi w Amazonie, więc przypuszczam, że i tu
    przejdzie.
    Jak Ci już pisano z PayPalem jest problem, ale...

    1. Wybierz aukcję gościa akceptującego zapłatę Money Order
    2. Zarejestruj się w bidpay (http://www.auctionpayments.com/)
    3. Wygraj aukcję :-)
    4. Zapłać przez bidpaya

    Generalnie koszty bidpaya mnie nie przeraziły. Wygrałem 2 książki w sumie za
    circa about 2$. Koszt przesyłki był horendalny w porównaniu z ceną książek, bo
    coś około 15$. Do tego bidpay zabrał swoje about 3$.

    Nie wiem, czy jest to najtańsze wyjście dla klienta z Polski, ale działa.
    I do tego jestem w miarę spokojny o dane karty, bo za bidpayem stoi Western
    Union, a nie jakaś firma krzak.

    Powodzenia.

    Napisz jak znajdziesz coś sensowniejszego.

    Najpierw przeczytaj http://www.bidpaysucks.com/. Ostrzegałem :-) Mnie to nie
    przeraziło - bardzo chciałem mieć te książki.

    Jacek

  • 2. Data: 2004-04-21 13:40:50
    Od: "Wojciech Wąsowicz" <w...@o...pl>

    > Na 99% się da.
    /.../
    > Powodzenia.

    Dzięki

    Wojtek

  • 3. Data: 2004-04-21 15:35:02
    Od: "Wojciech Wąsowicz" <w...@o...pl>

    > 1. Wybierz aukcję gościa akceptującego zapłatę Money Order
    > 2. Zarejestruj się w bidpay (http://www.auctionpayments.com/)
    > 3. Wygraj aukcję :-)
    > 4. Zapłać przez bidpaya

    Spróbowałem się zarejestrować do bid pay,
    zadzwoniłem do przedstawicielstwa WU
    w Polsce (wg stron WU)

    NAME : Bank Przemyslowo Handlowy PBK
    TELEPHONE NO : 0801 12 02 24*

    I usłyszałem, że WU nie realizuje usługi bid pay
    w Polsce ... Jak konkretnie zapłaciłeś do WU ?

    pozdrawiam
    Wojtek

  • 4. Data: 2004-04-26 07:34:24
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > TELEPHONE NO :  0801 12 02 24*
    >
    > I usłyszałem, że WU nie realizuje usługi bid pay
    > w Polsce ... Jak konkretnie zapłaciłeś do WU ?

    Normalnie :-) Żadnych telefonów, faksów. Wystarczy dostęp do www, skrzynka i
    karta.
    Rejestrujesz się na stronie. Potem jak chcesz zapłacić wypełniasz formularz,
    patrzysz jak ubyło Ci kasy i nic więcej.

    Może się nie zrozumieliście? Ty chciałeś _zapłacić_ za aukcję kogoś, kto
    akceptuje Money Order. Jeżeli chciałbyś taką drogą _otrzymać zapłatę_ to
    faktycznie nie wiem, czy jest to dostępne w Polsce.

    Jacek