  • 1. Data: 2012-12-11 01:50:52
    Temat: BGŻ - gwarancja najniższej marży
    Od: m <m...@g...com>

    Witam,

    Czy ktoś coś wie (w praktyce) na temat gwarancji najniższej marży w
    kredytach hipotecznych w BGŻ? W sensie - czy komukolwiek udało się z
    tego skorzystać?

    Byłem dzisiaj się orientować w BGŻ i strasznie mi pani konsultantka
    nawijała makaron na uszy na temat tejże gwarancji.

    A kojarzy mi się ona z gwarancją najniższej ceny przy karcie kredytowej
    Citi - tj. coś co fajnie brzmi, ale z czego normalnie nie bardzo jest
    jak skorzystać.

    Czy dobrze mi się wydaje, czy też to jest coś lepszego niż marketingowa
    ściema?

    p. m.

  • 2. Data: 2012-12-11 23:07:33
    Temat: Re: BGŻ - gwarancja najniższej marży
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2012-12-11 01:50, m pisze:
> [...]
    > jak skorzystać.
    >
    > Czy dobrze mi się wydaje, czy też to jest coś lepszego niż marketingowa

    oczywiście, że z tej opcji się korzysta, jeżeli masz wkład własny to
    oferta BGŻ jest całkiem niezła, w szczególności gdy składasz wnioski
    również w innych bankach!

    ps
    zawodowo zajmuję się kredytami hipotecznymi, jeżeli masz jakieś
    szczegółowe pytania to daj znać na priva (usuń "x" z adresu email)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2012-12-12 07:33:15
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 11.12.2012 23:07, RobertS pisze:

    > oczywiście, że z tej opcji się korzysta, jeżeli masz wkład własny to
    > oferta BGŻ jest całkiem niezła, w szczególności gdy składasz wnioski
    > również w innych bankach!

    No załóżmy że składam w innych bankach, ale kredytuję 100%. Czy w innych
    bankach uzyskam bez problemu dokument niezbędny do skorzystania z tej
    promocji? Tj - imienny, podpisany i podpieczętowany przez bank dokument
    o tym że proponują mi takie a takie warunki?

    p. m.

  • 4. Data: 2012-12-12 20:04:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > promocji? Tj - imienny, podpisany i podpieczętowany przez bank dokument
    > o tym że proponują mi takie a takie warunki?

    żadnych opieczętowanych dokumentów nie dostaniesz, nie ma czegoś
    takiego; aby skorzystać z tej oferty w BGŻ wystarczy, że pokażesz
    decyzję z innego banku (zwykle klient otrzymuje ją w formie emaila)

    i na 100% LTV nie składaj wniosku w BGŻ, tam ubezpieczenie nieskiego
    wkładu kosztuje 0,6 p.p. czyli kosmicznie drogo, w BGŻ sensowny max
    poziom LTV to 80%

    --
    pozdrawiam
    RobertS