  • 1. Data: 2012-12-10 17:05:19
    Temat: świąteczne porządki
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Z okazji dnia wolnego postanowiłem zrobić rundkę po marmurach i trochę
    posprzątać ;)

    deutschebank - 5 minut i konto zamknięte
    idea - odmowa zamknięcia rachunku*
    getin - po przygodzie w idei i kolejce w oddziale od razu napisałem
    powiedzenie umowy ramowej i złożyłem za potwierdzeniem
    optima - 2 minuty i TAN zamieniony na SMS

    *podstawą odmowy była moja odmowa podania rachunku do zwrotu środków (na
    koncie zero, brak obciążeń, brak karty do rachunku)
    najdziwniejsze jednak to, że odmówiono mi przyjęcia naprędce wypisanego
    wypowiedzenia umowy ramowej - spróbuję korespondencyjnie, jak się nie
    uda to będzie ciekawie

    --
    radar

  • 2. Data: 2012-12-10 18:51:09
    Temat: Re: świąteczne porządki
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    radar wrote:
> [...]
    > koncie zero, brak obciążeń, brak karty do rachunku)
    > najdziwniejsze jednak to, że odmówiono mi przyjęcia naprędce wypisanego

    bylo zrobic tak jak tu kiedys praktykowano na prawie
    przyjsc z kolega. glosno przeczytac tresc i zostawic na srodku podlogi.

    - spróbuję korespondencyjnie, jak się nie
    > uda to będzie ciekawie

    tak najlepiej.

    wypowiedzenie umowy jest oswiadczeniem jednostronnym i nie wymaga zgody
    drugiej strony.
    po prostu oswiadczasz im, ze umowe wypowiadasz i ona od tego momentu
    przestaje obowiazywac (z dokladnoscia do okresu wypowiedzenia).

    ich zdanie jest nieistotne, wazne, zebys ty umial udowodnic, ze tresc do
    nich dotarla.

  • 3. Data: 2012-12-10 20:46:16
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-12-10 18:51, witek pisze:
    > bylo zrobic tak jak tu kiedys praktykowano na prawie
    > przyjsc z kolega. glosno przeczytac tresc i zostawic na srodku podlogi.

    LOL! Jak się nie da po ludzku to chyba odwalę taką szopkę ;)))

    --
    radar

  • 4. Data: 2012-12-10 22:03:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    radar wrote:

    > LOL! Jak się nie da po ludzku to chyba odwalę taką szopkę ;)))

    niech kolega wezmie kamere, zeby sie nikt nie upieral, ze cos innego
    mowiles.
    Na kamerze ma zostac informacja, ze twoje oswiadczenie, jak najbardziej
    moze byc ustne, zostalo w jasny sposob przekazane drugiej stronie.
    Nastepnie zgodnie z prawem stwierdzasz to pismem, kladac go na podlodze.

  • 5. Data: 2012-12-11 01:03:51
    Od: gral <n...@e...pl>

    witek napisał(a):

> [...]
    > moze byc ustne, zostalo w jasny sposob przekazane drugiej stronie.
    > Nastepnie zgodnie z prawem stwierdzasz to pismem, kladac go na podlodze.

    no bez przesady. albo kolega (świadek) albo kamera (własna komórka) :)

  • 6. Data: 2012-12-11 10:31:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gral wrote:

    > no bez przesady. albo kolega (świadek) albo kamera (własna komórka) :)

    jak sie ma cztery rece to po prostu latwiej.
    mozesz sobie kamere na statywie postawic jak nie masz kolegi.

    problem w tym, ze w penych sytuacja zeznania "ze swiadkow" sa
    niedopuszczalne. Dlatego lepiej dmuchac na zimne, bo oni moga miec
    wiecej swiadkow, ze przyszlo takich dwoch typow, postalo na srodku,
    pokrecilo sie i poszlo. A neich jeszcze maja niechcacy nagranie z
    monitoringu, ale bez glosu, bo sie akurat w tym czasie mikrofon zepsul.

  • 7. Data: 2012-12-11 16:26:04
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-12-11 10:31, witek pisze:
> [...]
    > pokrecilo sie i poszlo. A neich jeszcze maja niechcacy nagranie z
    > monitoringu, ale bez glosu, bo sie akurat w tym czasie mikrofon zepsul.

    spoko, kolo już się nie może doczekać ;)))

    --
    radar