    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGŻ - gwarancja najniższej marży
    Date: Tue, 11 Dec 2012 23:07:33 +0100

    W dniu 2012-12-11 01:50, m pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś coś wie (w praktyce) na temat gwarancji najniższej marży w
    > kredytach hipotecznych w BGŻ? W sensie - czy komukolwiek udało się z
    > tego skorzystać?
    >
    > Byłem dzisiaj się orientować w BGŻ i strasznie mi pani konsultantka
    > nawijała makaron na uszy na temat tejże gwarancji.
    >
    > A kojarzy mi się ona z gwarancją najniższej ceny przy karcie kredytowej
    > Citi - tj. coś co fajnie brzmi, ale z czego normalnie nie bardzo jest
    > jak skorzystać.
    >
    > Czy dobrze mi się wydaje, czy też to jest coś lepszego niż marketingowa
> [...]
    oczywiście, że z tej opcji się korzysta, jeżeli masz wkład własny to
    oferta BGŻ jest całkiem niezła, w szczególności gdy składasz wnioski
    również w innych bankach!

    ps
    zawodowo zajmuję się kredytami hipotecznymi, jeżeli masz jakieś
    szczegółowe pytania to daj znać na priva (usuń "x" z adresu email)

    --
    pozdrawiam
    RobertS