    Date: Tue, 11 Dec 2012 01:50:52 +0100
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BGŻ - gwarancja najniższej marży

    Witam,

    Czy ktoś coś wie (w praktyce) na temat gwarancji najniższej marży w
    kredytach hipotecznych w BGŻ? W sensie - czy komukolwiek udało się z
    tego skorzystać?

    Byłem dzisiaj się orientować w BGŻ i strasznie mi pani konsultantka
    nawijała makaron na uszy na temat tejże gwarancji.

    A kojarzy mi się ona z gwarancją najniższej ceny przy karcie kredytowej
    Citi - tj. coś co fajnie brzmi, ale z czego normalnie nie bardzo jest
    jak skorzystać.

    Czy dobrze mi się wydaje, czy też to jest coś lepszego niż marketingowa
    ściema?

    p. m.