  • 1. Data: 2012-12-10 15:52:03
    Temat: takie banalne pytanie
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Kto mi wyjaśni gdzie wirtualnie przez kilka godzin przebywa kasa przelana
    między jednym bankiem a drugim? O 10.00 Przelane z Polbaku do Citibanku i o
    16-ej ciągle jej nie ma....

  • 2. Data: 2012-12-10 15:56:46
    Temat: Re: takie banalne pytanie
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 10 Gru, 15:52, "Jarek S." <p...@g...pl> wrote:
    > Kto mi wyjaśni gdzie wirtualnie przez kilka godzin przebywa kasa przelana
    > między jednym bankiem a drugim? O 10.00 Przelane z Polbaku do Citibanku i o
    > 16-ej ciągle jej nie ma....

    Ona w ogóle cały czas przebywa na kontach rozliczeniowych banków
    prowadzonych przez NBP. Przez te kilka godzin jest wyksięgowana z
    konta w Polbanku i zamieniona w komunikat systemowy ELIXIR by KIR
    przeksięgował tę kwotę z konta Polbanku na konto Citibanku. Gdy to się
    stanie to zwrotnie Citibank otrzyma komunikat ELIXIRem z informacją o
    tych środkach, co nakazuje mu te środki bez zbędnej zwłoki zaksięgować
    na docelowym koncie.

  • 3. Data: 2012-12-10 16:03:27
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 15:52:03 UTC+1 użytkownik Jarek S. napisał:
    > Kto mi wyjaśni gdzie wirtualnie przez kilka godzin przebywa kasa przelana
    >
    > między jednym bankiem a drugim? O 10.00 Przelane z Polbaku do Citibanku i o
    >
    > 16-ej ciągle jej nie ma....

    A dużo jej było? Bo Polbank czasem potrafi wstrzymać przelew do telefonicznej
    weryfikacji u klienta.

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2012-12-10 21:36:46
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    ps.com...
    napisał:
> [...]
    >
    > 16-ej ciągle jej nie ma....

    A dużo jej było? Bo Polbank czasem potrafi wstrzymać przelew do

    Nie, nie taka wysoka kwota i w końcu przed 17-tą przelew się odliczył