  • 1. Data: 2014-03-17 19:47:52
    Temat: BGŻ Optima w górę.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Od jutra dla nowych środków 3,50%. Dziś wycofałem wszystko. Od jutra
    wszystkie do 40k będą "nowe" :)

  • 2. Data: 2014-03-17 21:47:46
    Temat: Re: BGŻ Optima w górę.
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-03-17 19:47, wiatrak pisze:
    > Od jutra dla nowych środków 3,50%. Dziś wycofałem wszystko. Od jutra
    > wszystkie do 40k będą "nowe" :)

    Fajnie, ja profilaktycznie wycofałem w piątek ;) Szkoda tylko że znów
    limit :/

  • 3. Data: 2014-03-17 23:06:05
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości grup

    Od jutra dla nowych środków 3,50%. Dziś wycofałem wszystko. Od jutra
    wszystkie do 40k będą "nowe" :)
    -------------------
    No widze, ze to juz teraz standard, ze wszyscy w ostatni dzien starej
    promocji oprozniaja Optima :)

  • 4. Data: 2014-03-18 03:25:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" lg7g0r$7jm$...@n...news.atman.pl

    > Od jutra dla nowych środków 3,50%. Dziś wycofałem wszystko. Od jutra wszystkie do
    40k będą "nowe" :)

    Optima dla nowych ;) daje 4% -- na lokacie. :)
    Ale to są inni nowi. ;) Zupełnie nowi! ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-03-18 20:17:05
    Od: tomek <t...@m...info>

    W dniu 2014-03-17 19:47, wiatrak pisze:
    > Od jutra dla nowych środków 3,50%. Dziś wycofałem wszystko. Od jutra
    > wszystkie do 40k będą "nowe" :)

    Trzeba było napisać o tym jeszcze później ;)
    Niestety nie załapałem się, a standardowe 2,5% to porażka więc zabrałem
    wszystko w inne miejsce.
    Następnym razem proszę o wcześniejsze "ostrzeżenie" ;)

  • 6. Data: 2014-03-18 21:08:39
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@m...info> napisał w wiadomości

    > Niestety nie załapałem się, a standardowe 2,5% to porażka więc zabrałem
    > wszystko w inne miejsce.
    > Następnym razem proszę o wcześniejsze "ostrzeżenie" ;)

    ja też :)

  • 7. Data: 2014-03-19 00:10:55
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tomek" napisał w wiadomości grup

> [...]

    wszystko w inne miejsce.
    Następnym razem proszę o wcześniejsze "ostrzeżenie" ;)
    ----------------------
    generalnie, to bank podaje taki komunikat wtedy, gdy juz nie uciekniesz do
    innego banku z kasa.
    Profilaktycznie podobne posuniecie nalezy wykonac przed 17-06, czyli wtedy,
    gdy bedzie konczyc sie obecna promocja. Oczywiscie nie ma gwarancji, ze
    bedzie kolejna promocja, ale profilaktycznie warto, jak widac na powyzszym
    przykladzie to stosowac.

  • 8. Data: 2014-03-19 05:11:49
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Trzeba było napisać o tym jeszcze później ;)
    > Niestety nie załapałem się, a standardowe 2,5% to porażka więc zabrałem
    > wszystko w inne miejsce.
    > Następnym razem proszę o wcześniejsze "ostrzeżenie" ;)

    Przydałaby się szklana kula :)

    A tak serio, to wycofywanie kasy z Optimy najpóźniej ostatniego dnia
    promocji to już norma. Są do bólu przewidywalni. Prawie zawsze okazuje
    się, że wyższy procent znowu jest dla nowych środków.

  • 9. Data: 2014-03-19 14:14:52
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    > wszystko w inne miejsce.
    > Następnym razem proszę o wcześniejsze "ostrzeżenie" ;)

    Jak zabierałem to przed zaakceptowaniem przelewu pojawił się jeden komunikat
    którego wcześniej nie widziałem. Prosili aby zadzwonić na podany numer i
    dowiedzieć się jaką to mają dla mnie specjalną propozycję. Nie miałem akurat
    czasu więc zrezygnowałem z tej opcji i kontynuowałem zlecanie przelewu.

    Ktoś dzwonił i wie co w takiej sytuacji proponują ?
    P.G.

  • 10. Data: 2014-03-19 14:45:12
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    czasu więc zrezygnowałem z tej opcji i kontynuowałem zlecanie przelewu.

    Ktoś dzwonił i wie co w takiej sytuacji proponują ?
    to od jakiegos czasu standardowy komunikat przy przelewaniu troche wiekszej
    kwoty, co moga zaoferowac? z pewnoscia fundusze z lokata, nie licz na czysta
    lokate, bo gdyby im zalezalo to zaoferowaliby dla wszystkich na stronie.