  • 1. Data: 2014-03-14 17:29:00
    Temat: Toyotabank dała pierwszy zwrot MB (10%)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Niestety nie doczytałem, że w TB liczy się *data transakcji* a nie jej
    rozliczenia, także radzę zainteresowanym pamiętać. Fakt, lepsze to
    zazwyczaj dla klienta, oczywiście jeżeli jakaś transakcja nie zawiesi
    się na jakiś dłuższy okres, ale do tej pory banki przyzwyczaiły mnie do
    daty rozliczenia, co eliminuje problem z jakimś zaginionymi transakcjami
    offline czy coś w ten deseń. No cóż w następnym miesiącu już mnie nie
    przerobią ;)

    Xenocide