  • 1. Data: 2014-03-15 19:41:14
    Temat: mbank ciekawostka
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    Jakiś rok temu pożegnałem się z mBankiem. Dziś założyłem u nich nowe konto.
    I lekko się zdziwiłem, kiedy okazało się, że mam ponownie dawny login.
    Przy okazji okazało się, że mam na liście ostatnią używaną kartę kodów
    jednorazowych.

    JS

  • 2. Data: 2014-03-15 20:53:44
    Temat: Re: mbank ciekawostka
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-03-15 19:41, Ianus pisze:
    > Jakiś rok temu pożegnałem się z mBankiem. Dziś założyłem u nich nowe konto.
    > I lekko się zdziwiłem, kiedy okazało się, że mam ponownie dawny login.

    Miałem tak z dawnym BPH.
    "Mój" oddział przejęło PEKAO.
    Wypisałem się z PEKAO.
    Poszedłem do nowego BPH.
    I tak też już wszystko było ;)

    --
    Pzdr

    J_K_K

  • 3. Data: 2014-03-17 00:13:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 15 Mar 2014 19:41:14 +0100, "Ianus" <i...@o...pl> wrote:
> [...]
    login.
    > Przy okazji okazało się, że mam na liście ostatnią używaną kartę

    Jakbyś przyszedł.z nowym peselem, to byś miał nowy login.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2014-03-19 03:36:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > I lekko się zdziwiłem, kiedy okazało się, że mam ponownie dawny login.
    > Przy okazji okazało się, że mam na liście ostatnią używaną kartę kodów

    Prawie jak na pejsbuku :)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2014-03-24 11:20:01
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > Jakbyś przyszedł.z nowym peselem, to byś miał nowy login.

    aby legalnie przyjść z nowym peselem musiałby zmienić płeć :)
    (w normalnych przypadkach pesel nie zmienia się całe życie)

  • 6. Data: 2014-03-24 20:48:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zarząd komplementariusza" 0...@g...co

    > Jakbyś przyszedł.z nowym peselem, to byś miał nowy login.

    : aby legalnie przyjść z nowym peselem musiałby zmienić płeć :)
    : (w normalnych przypadkach pesel nie zmienia się całe życie)

    Wówczas w peselu wstawią datę ,,przeróbki'' zamiast daty narodzin? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-03-25 10:28:18
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > : aby legalnie przyjść z nowym peselem musiałby zmienić płeć :)
    > : (w normalnych przypadkach pesel nie zmienia się całe życie)
    > Wówczas w peselu wstawią datę ,,przeróbki'' zamiast daty narodzin? ;)
    Nie, ale zapewne zmieni się cyfra 10, z nieparzystej na parzystą.

    Maciek

  • 8. Data: 2014-03-25 16:53:26
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > Nie, ale zapewne zmieni się cyfra 10, z nieparzystej na parzystą.

    no i zmieni się jeszcze cyfra kontrolna tak żeby pasowało do wzorku
    łącznie powinny zmienić się dwie ostatnie cyfry.

  • 9. Data: 2014-03-25 19:50:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zarząd komplementariusza" d...@g...co

    > Nie, ale zapewne zmieni się cyfra 10, z nieparzystej na parzystą.

    : no i zmieni się jeszcze cyfra kontrolna tak żeby pasowało
    : do wzorku łącznie powinny zmienić się dwie ostatnie cyfry.

    I wreszcie wiem o tym, że jestem mężczyzną. ;)

    6 cyfr początkowych pojmuję, (od dzisiaj) ostatnią -- też.
    Jest 5 parzystych (włączając 0) i tyleż nieparzystych,
    zatem ta przedostatnia może nieść więcej informacji
    niż tylko prosty podział płciowy.

    Co znaczą pozostałe 3 cyfry? I jakie jeszcze informacje zawiera cyfra 10?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-03-26 16:52:41
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    > I jakie jeszcze informacje zawiera cyfra 10?

    Nie ma takiej cyfry.

    JS