  • 11. Data: 2014-03-20 08:06:51
    Temat: Re: BGŻ Optima w górę.
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Trzeba było napisać o tym jeszcze później ;)
    > Niestety nie załapałem się, a standardowe 2,5% to porażka więc zabrałem
    > wszystko w inne miejsce.

    a inne miejsce to gdzie? też przegapiłem zakończenie promocji, mam
    3%...gdzie jest teraz lepiej?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2014-03-20 09:33:06
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > a inne miejsce to gdzie? też przegapiłem zakończenie promocji, mam
    > 3%...gdzie jest teraz lepiej?

    Część, którą można zablokować można np do Meritum na 3 miesiące za 3,7%, ale
    nie wiem, czy nie jest już za późno, bo oni po wpływie pieniędzy lokatę mają
    otworzyć następnego dnia, a jutro ma być sprawdzanie, czy to są nowe środki.
    P.G.

  • 13. Data: 2014-03-20 10:13:06
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 20 marca 2014 08:06:51 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > a inne miejsce to gdzie? też przegapiłem zakończenie promocji, mam
    > 3%...gdzie jest teraz lepiej?

    W Aliorze lokata 4% na 2 miesiace nowe srodki do 100 tys.
    Lokata dostepna w placowce lub przez telefon.
    Nowe srodki wzgledem 4III:
    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kont
    a_oszczednosciowe/lokata_standardowa

    --
    pozdr.
    ls

  • 14. Data: 2014-03-20 11:28:31
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 marca 2014 09:33:06 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

> [...]
    >
    > otworzyć następnego dnia, a jutro ma być sprawdzanie, czy to są nowe środki.

    I tutaj jest jakiś zonk, bo liczyłem na to że od poniedziałku będę mógł ruszyć
    "stare" środki z meritum (już po sprawdzeniu 21go) ale dzisiaj widzę na stronie że
    będą też weryfikować 31go marca.

    Umowa jest zawarta w momencie założenia lokaty, a oni zmieniają w międzyczasie
    warunki...

  • 15. Data: 2014-03-20 12:56:21
    Od: b...@o...pl

    W dniu czwartek, 20 marca 2014 11:28:31 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
> [...]
    będą też weryfikować 31go marca.

    > Umowa jest zawarta w momencie założenia lokaty, a oni zmieniają w międzyczasie

    Mam podobnie. Lokatę założyłem 11 marca wg komunikatu Meritum o zasadach
    oprocentowania jaki pojawił się 5 marca. Podawali tam tylko jedną datę sprawdzania
    stanu środków: 21 marca.
    14 marca wydali kolejny komunikat podający dwie daty sprawdzania (doszła data 31
    marca).
    Ponieważ moja lokata była założona przed 14 marca uważam, że ta zmiana dat nie
    powinna jej dotyczyć. 24 marca zamierzam zabrać znaczne środki z rachunku
    oszczędnościowego i jeśli obniżą mi oprocentowanie lokaty skończy się to co najmniej
    zgłoszeniem do Arbitra Bankowego.
    Co ciekawe w komunikacie z 14 marca, przy opisie lokaty podano, że te postanowienia
    obowiązują od 5 marca (więc na zasadzie, że prawo działa wstecz!).
    Może być rozróba...

  • 16. Data: 2014-03-20 14:50:19
    Od: www2 <t...@g...com>

    Najlepiej zawsze w BGZOptimie byc nowym Klientem...

    http://bankierstarter.pl/

    regulamin: http://bankierstarter.pl/s/Bankier-Starter-Regulamin
    -BGZOptima-Lokata-Bezkarna.pdf

  • 17. Data: 2014-03-20 14:56:39
    Od: mm <m...@n...com>

    www2 pisze:
    > Najlepiej zawsze w BGZOptimie byc nowym Klientem...

    Czy nowym klientem można być w BGŻOptima kilka razy? Chyba nie?

  • 18. Data: 2014-03-20 19:34:52
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-03-17 19:47, wiatrak pisze:
    > Od jutra dla nowych środków 3,50%. Dziś wycofałem wszystko. Od jutra
    > wszystkie do 40k będą "nowe" :)

    I jak? Zadziałało? Bo u mnie, pomimo przelewów w te i we wte, nadal
    pozostało 2,5% :-(((
    pwz

  • 19. Data: 2014-03-20 19:42:49
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-03-20 19:34, pwz pisze:

    > I jak? Zadziałało? Bo u mnie, pomimo przelewów w te i we wte, nadal
    > pozostało 2,5% :-(((

    Jasne że zadziałało. Czytaj ze zrozumieniem, to co napisałem. Albo
    przeczytaj uważnie TOiP, to się dowiesz kiedy trzeba było wylać, żeby
    kasa była traktowana jako nowa.

  • 20. Data: 2014-03-20 19:49:47
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-03-20 19:42, wiatrak pisze:

    > Jasne że zadziałało. Czytaj ze zrozumieniem, to co napisałem. Albo
    > przeczytaj uważnie TOiP, to się dowiesz kiedy trzeba było wylać, żeby
    > kasa była traktowana jako nowa.

    Czyli się spóźniłem? I nie da się tego odkręcić?
    pwz

    P.S. Nothing personal, ale odpowiedź w stylu: "przeczytaj regulamin
    promocji" jest do bani. Nie po to jest usenet.
    pwz