  • 21. Data: 2014-03-20 21:03:35
    Temat: Re: BGŻ Optima w górę.
    Od: tomek <t...@m...info>

    W dniu 2014-03-20 08:06, RobertS pisze:
    > a inne miejsce to gdzie? też przegapiłem zakończenie promocji, mam
    > 3%...gdzie jest teraz lepiej?

    U mnie przystankiem tymczasowym został Eurobank, nawet on przebija
    oprocentowanie standardowe w BGŻ Optima.

    Optima bije za to inne banki pod względem marketingowego bełkotu w
    mailach naganiających na lokaty z funduszem. Już sam tytuł, taki
    bardzo... onetowy:

    "Oferta inna niż wszystkie - "...to ewenement"

    A poniżej:

    "Wszystkich przebija jednak promocyjna oferta BGŻOptimy. Bank oferuje na
    lokacie 3M aż 8% i nie pobiera opłat manipulacyjnych za kupno jednostek
    funduszy.To ewenement."

    Trochę to żałosne, ale za to lokata na 8%, nic tylko brać :)

  • 22. Data: 2014-03-21 01:28:53
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    pwz <p...@o...eu> writes:

    [..]

    > P.S. Nothing personal, ale odpowiedź w stylu: "przeczytaj regulamin
    > promocji" jest do bani. Nie po to jest usenet.

    A po co? Żeby za leni odrabiać pracę domową?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 23. Data: 2014-03-21 06:06:39
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-03-21 01:28, Kamil Jońca pisze:
    > pwz <p...@o...eu> writes:
    >
    > [..]

    > A po co? Żeby za leni odrabiać pracę domową?

    Jeżeli tak uważasz, to nie rozumiem, co to jeszcze robisz? Onanizujesz
    się swoimi mundrościami? Na pl.soc.prawo zapewne każesz ludziom czytać
    ustawy, na pl.misc.samochody jechać do warsztatu, a na pl.rec.gory kupić
    mapę?
    Cóż, zostań w pokoju.
    pwz

  • 24. Data: 2014-03-21 11:00:37
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > swoimi mundrościami? Na pl.soc.prawo zapewne każesz ludziom czytać ustawy,
    > na pl.misc.samochody jechać do warsztatu, a na pl.rec.gory kupić mapę?

    Tylko, że odpowiedź wiatraka była dwu częściowa:
    - czytaj ze zrozumieniem to co napisałem albo,
    - przeczytaj uważnie TOiP.

    Część w stylu "przeczytaj regulamin", o którą nie wiedzieć czemu
    postanowiłeś się czepiać jest tylko drugą alternatywą.
    Oczekiwałeś, że ten regulamin Ci tu przepisze?
    P.G.

  • 25. Data: 2014-03-22 10:15:05
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-03-20 14:56, mm pisze:

    > Czy nowym klientem można być w BGŻOptima kilka razy? Chyba nie?

    tak, na pewno ;)