  • 31. Data: 2013-01-15 20:15:45
    Temat: Re: BFG a ewentualna plajta RP
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" kd20fj$2io$...@n...news.atman.pl

    > Ale do nas ponoć nie dotarł, bo przypomniał sobie że był tu juz wcześniej ;)

    20 grudnia 2012?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2013-01-16 00:07:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" 50efee06$...@n...home.net.pl

    > Plajta państwa nie wiąże się ze zniknięciem pieniędzy z kont.

    Założyłem (rzecz jasna?) scenariusz taki:

    -- plajta państwa
    -- plajta banku (niekoniecznie spowodowana plajtą państwa)

    > Inna sprawa ile ta waluta będzie warta. To po pierwsze.

    No własnie. :)

    > Po drugie faceci w czerni robią panikę nie z przyczyn obiektywnych
    > (wiedzy) tylko z przyczyn politycznych.

    To ich praca. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2013-01-16 00:09:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maruda" 50effcd6$0$1310$6...@n...neostrada.pl

    > Jest tylko drobna, acz istotna różnica: Rydzyk
    > szasta szmalem, który mohery dały mu dobrowolnie,
    > a Tusk rabuje bez pardonu, przemocą i groźbą.

    Albo inna -- Tusk ogranicza się do Polski
    (i Niemiec?) a Rydzykowe macki oplatają
    cały świat.

    Tusk zbiera przemocą? Toż taki układ jest efektem wolnych wyborów.
    Mikke proponuje niższe podatki -- a jakoś zwolenników polityki
    Janusza Korwin-Mikkego nie widać.

    Rydzyk zbiera nie {} dobrowolne datki, ale
    zdziera przemocą, czego dowodem jestem ja. :)
    o czym pisałem wielokrotnie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2013-01-16 15:36:37
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sat, 12 Jan 2013 12:23:19 +0100, "Krzysztof"
    <o...@p...onet.pl> wrote:

    >jezeli mowimy o trzymaniu waluty w banku to w razie wystapienia 'armagedonu'
    >na rynku, naprzod straci PLN, potem EUR, GBP, USD, CHF.
    >To taka gradacja walut na czas kryzysu. na pewno jezeli mamy troche

    skąd taka kolejność - w szczególności: dlaczego USD przedostatni (choć
    to państwo jest najbardziej zadłużone) i dlaczego CHF jest na liście
    (choć to waluta państwa praktycznie nie zadłużonego)?

    http://fxtrade.oanda.com/analysis/economic-indicator
    s/united-states/gdp/debt-to-gdp
    http://fxtrade.oanda.com/analysis/economic-indicator
    s/united-kingdom/gdp/debt-to-gdp
    http://fxtrade.oanda.com/analysis/economic-indicator
    s/euro-zone/gdp/debt-to-gdp
    http://fxtrade.oanda.com/analysis/economic-indicator
    s/switzerland/gdp/debt-to-gdp

  • 35. Data: 2013-01-16 15:38:25
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 15 Jan 2013 00:03:10 +0100, "Krzysztof"
    <o...@p...onet.pl> wrote:

    >W ekstremalnych sytuacja, zloto jest warte, ale nie wiele w stosunku do tego
    >ile trzeba na nie wydac teraz.

    właśnie w ekstremalnych sytuacjach złoto utrzymywało wartość

    >Lepszym i tanszym rozwiazaniem sa 'zawekowane' papierosy. Gwarantuje, ze za
    >papierosy nabedziesz chleb i inne potrzebne produkty, za zloto
    >....niekoniecznie.

    złoto ma pewną przewagę: ile musiałbyś zgromadzić papierosów by
    przeżyć, powiedzmy, rok?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 36. Data: 2013-01-16 15:40:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > właśnie w ekstremalnych sytuacjach złoto utrzymywało wartość

    > złoto ma pewną przewagę: ile musiałbyś zgromadzić papierosów by
    > przeżyć, powiedzmy, rok?

    Ponadto fajki chyba "wietrzeją"? Bo gdyby nie, to chyba jednak papierosy
    lepsze.

    Ile bym potrzebował na przeżycie roku? Pewnie z 360 "wagonów".

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2013-01-16 17:39:19
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Krzysztof" 50f48c9b$0$1210$6...@n...neostrada.pl

    > Tak by bylo, gdyby caly dlug byl w walutach wymienialnych, ale jest go
    > chyba tylko ok 30%, reszta to obligacje i bony w PLN.

    TV mówi, że niemal cały dług RP to dług w walutach typu frank, euro i dolar.

    --------------------
    Czy ty wierzysz TV? Chyba cos slyszales ale niedokladnie. Google twoim
    przyjacielem
    chociazby to http://rapkiewicz.salon24.pl/

  • 38. Data: 2013-01-17 02:02:05
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > "Waldek" kd20fj$2io$...@n...news.atman.pl

    > 20 grudnia 2012?

    IMO znacznie wcześniej ;)

  • 39. Data: 2013-01-17 02:07:40
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-01-15 09:07, Andrzej Lawa pisze:

    > Ech, ta naiwna, dziecinna wiara w złoto..

    Naiwna powiadasz ... no cóż, masz jeszcze opcje wierzyć
    że Ci Bozia ześle manne z nieba ;)

    Pozdro

  • 40. Data: 2013-01-17 07:49:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.01.2013 15:38, Jarek Andrzejewski pisze:

    > właśnie w ekstremalnych sytuacjach złoto utrzymywało wartość

    ROTFL

    Czyżbyś handlował złotem?

    Wartość złota leciała na mordę w stosunku do artykułów pierwszej
    potrzeby - trzeba było dać wielokrotnie więcej złota za ten sam bochenek
    chleba, niż w czasach gromadzenia złota na "ciężkie czasy".

    Najpierw się frajerom wciska złoto za chore pieniądze jako "jedyną
    bezpieczną przystań", a potem jak się coś porządnie rypnie - odkupuje
    się to złoto za psie pieniądze od ludzi, którzy mają zapasy złota, a nie
    mają kontaktów do zorganizowania artykułów pierwszej potrzeby.