  • 1. Data: 2013-01-10 11:38:01
    Temat: Wszedzie obnizki % a w SKOK podwyzka :)
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    http://skok.wolomin.pl/115/Lokaty/Lokata_z_Klasa
    8% na 3 miesiace
    przy zerwaniu oddaja tylko 20% odsetek, ale
    jest tez opcja
    http://skok.wolomin.pl/113/Artukuly/Lokata_Interneto
    wa
    z 7.5% na 1-4 miesiace gdzie przy zerwaniu oddaja 70% odsetek
    co daje tylko 5.25%, a i tak jest jedna z wyzszych lokat na rynku ;)

  • 2. Data: 2013-01-10 11:42:28
    Temat: Re: Wszedzie obnizki % a w SKOK podwyzka :)
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 10 Sty, 11:38, PKL <s...@i...lublin.pl> wrote:
> [...]
    > z 7.5% na 1-4 miesiace gdzie przy zerwaniu oddaja 70% odsetek
    > co daje tylko 5.25%, a i tak jest jedna z wyzszych lokat na rynku ;)

    I nie masz żadnych wątpliwości co do kondycji takiej instytucji?
    Jeszcze chwila i zaczną płacić, jak taki gigant z Gdańska...

  • 3. Data: 2013-01-11 11:28:04
    Od: MacGregor <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 11:38:01 UTC+1 użytkownik PKL napisał:
> [...]
    > z 7.5% na 1-4 miesiace gdzie przy zerwaniu oddaja 70% odsetek
    > co daje tylko 5.25%, a i tak jest jedna z wyzszych lokat na rynku ;)

    Muszą nazbierać na karę z UOKIK ;-)

  • 4. Data: 2013-01-11 15:42:37
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@1...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    I nie masz żadnych wątpliwości co do kondycji takiej instytucji?
    Jeszcze chwila i zaczną płacić, jak taki gigant z Gdańska...

    Dopoki w skokach pozyczaja kase i biora kredyty ludzie ktorzy nie moga
    pozyczyc w rodzinie 10 000pln to bez obaw- bo z takich ludzi kase skok
    zawsze sciagnie. Z forsa trzeba bedzie wiac jak zaczna w nim pozyczac
    pojedyncze sztuki po pare i paredziesiat milionow, bo z takich nic nie
    wyciagna pozniej

  • 5. Data: 2013-01-11 20:14:17
    Od: neterr <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 11:38:01 UTC+1 użytkownik PKL napisał:

    > http://skok.wolomin.pl/115/Lokaty/Lokata_z_Klasa
    > 8% na 3 miesiace

    Lokaty mimo wysokiego oprocentowania mają kilka wad, np:

    - 75 zł "wpisowego" do SKOK
    - zakładanie/zrywanie tylko w oddziale
    - opłata za przelew

    Paradoksalnie SKOK może w szczególnych przypadkach na takiej lokacie wyjść więcej niż
    bank na 6%.

  • 6. Data: 2013-01-11 22:42:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 11 stycznia 2013 11:28:04 UTC+1 użytkownik MacGregor napisał:
    > W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 11:38:01 UTC+1 użytkownik PKL na
    > Muszą nazbierać na karę z UOKIK ;-)
    Daj linka o tej karze UOKIK dla Skoku Wołomin?

  • 7. Data: 2013-01-13 00:03:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemek" 50f024df$0$26696$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    pozyczac pojedyncze sztuki po pare i paredziesiat
    > milionow, bo z takich nic nie wyciagna pozniej

    Czy SKOKi nie są ubezpieczone w BFG?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-01-13 00:55:35
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]

    > zawsze sciagnie. Z forsa trzeba bedzie wiac jak zaczna w nim pozyczac
    > pojedyncze sztuki po pare i paredziesiat milionow, bo z takich nic nie

    Nie obejmuje ich BFG, maja jakies wzajemne ubezpieczenie, dokladniej trzeba
    by poczytac. Ale to nie jest bank tam trzeba byc czlonkiem a z tego wynikaja
    pewne obowiazki i konsekwencje.

  • 9. Data: 2013-01-13 19:36:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" 50f1f7f7$0$1301$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    poczytac. Ale to nie jest bank tam trzeba byc
    > czlonkiem a z tego wynikaja pewne obowiazki i konsekwencje.

    Nie jest bankiem -- nawet podatku nie płacą, o czym pisałem.
    SKOKi to ,,kasy wzajemnej pomocy''. Ale nie wiedziałem, że
    w BFG nie mają ubezpieczeń.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-01-14 10:23:16
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Kris <k...@g...com> wrote on 2013-01-11_22:42
    > Daj linka o tej karze UOKIK dla Skoku Wołomin?

    To dotyczyło Stefczyka...

    witrak()