  • 1. Data: 2013-01-11 08:43:35
    Temat: Elixir w Money.pl ?
    Od: maruda <m...@n...com>

    http://www.money.pl/banki/elixir/
    No i tam stoi, że pierwszy przychodzący w Millennium jest 7:30-9:00
    Skąd taka bzdura? Przecież to nie wiki...

    Z kolei, jeśli by patrzeć na tabelkę w KIR,
    http://www.kir.com.pl/main.php?p=4498
    To żaden przychodzący z obcego banku nie powinien się pojawić wcześniej,
    niż o 11:00, a praktyka dowodzi, że bywa i o 10:30 (moja, przynajmniej).

    Czy mamy tu jakiś underground?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2013-01-11 09:00:11
    Temat: Re: Elixir w Money.pl ?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    maruda <m...@n...com> writes:

    > http://www.money.pl/banki/elixir/
    > No i tam stoi, że pierwszy przychodzący w Millennium jest 7:30-9:00
    > Skąd taka bzdura? Przecież to nie wiki...
    To jest stara tabela, kiedy jeszcze mille księgowało III sesję dnia
    następnego.
    I to należy interpretować tak, że "I sesja" to jest "III z dnia
    wczorajszego"

    > To żaden przychodzący z obcego banku nie powinien się pojawić
    > wcześniej, niż o 11:00, a praktyka dowodzi, że bywa i o 10:30 (moja,
    > przynajmniej).

    A mozesz podać te przykłady?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    Chemistry is applied theology.

  • 3. Data: 2013-01-11 11:09:15
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > A mozesz podać te przykłady?

    Dzisiaj o 10:31 na Inteligo dostałem przelew z BZWBK. Kilka minut
    wcześniej go jeszcze nie było.

    Tu w miarę aktualna tabela: http://kredytoskop.pl/elixir.html

    a.

  • 4. Data: 2013-01-11 11:24:50
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2013-01-11 11:09, Wemif napisał(a):

    > Dzisiaj o 10:31 na Inteligo dostałem przelew z BZWBK. Kilka minut
    > wcześniej go jeszcze nie było.

    Mam powiadomienia mailowe i GG w Inteligo i mail i informacja z GG o wpływie
    z Optimy przyszedł dziś o 10:29 - zwykle tak przychodzą.

    --
    TrzyLinie

  • 5. Data: 2013-01-11 17:09:05
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-11 09:00, Kamil Jońca pisze:

    > A mozesz podać te przykłady?

    Dawny Allianz (a obecnie Getin) księguje nawet o 10:15.

  • 6. Data: 2013-01-11 19:00:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    osa <w...@p...fm> writes:

    > Dawny Allianz (a obecnie Getin) księguje nawet o 10:15.

    No cóż to można przypuszczać, że ta tabelka kiru też ejst stara :)
    KJ

    Samsung Wave to badziewie ...

  • 7. Data: 2013-01-14 13:59:22
    Od: MacGregor <m...@g...com>

    W dniu piątek, 11 stycznia 2013 19:00:15 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
> [...]
    Na marginesie: to tabelka Money.pl dot. KIR, a nie tabelka KIR ;-)

  • 8. Data: 2013-01-14 14:16:38
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MacGregor" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Na marginesie: to tabelka Money.pl dot. KIR, a nie tabelka KIR ;-)

    Swoją drogą mógłbyś kiedyś tu opisać jak to technicznie wygląda w przypadku
    starego Elixiru. Przecież to chyba nie tajemnica. Od jakich godzin są
    otwarte wyjścia z danymi z poszczególnych sesji. Czy jest więcej niż jeden
    możliwy sposób odbierania wyników sesji? Czy sposób odbierania sesji wpływa
    jakoś na koszt ponoszony przez banki? Godziny zmian cen (bez samych cen) dla
    zleceń na sesje wychodzące, i tak dalej.

  • 9. Data: 2013-01-14 14:41:11
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MacGregor <m...@g...com> writes:

    > Na marginesie: to tabelka Money.pl dot. KIR, a nie tabelka KIR ;-)

    Mówisz, że http://www.kir.com.pl/main.php?p=4498 to nie jest tabelka
    KIR?
    KJ

    Mencken and Nathan's Ninth Law of The Average American:
    The quality of a champagne is judged by the amount of noise the
    cork makes when it is popped.

  • 10. Data: 2013-01-14 15:42:16
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-14 13:59, MacGregor pisze:

    > Na marginesie: to tabelka Money.pl dot. KIR, a nie tabelka KIR ;-)

    ... w pierwotnym poscie dawałem linka do strony KIR...
    ... a dzisiaj akurat czekałem "jak diabeł na duszę" na kasę z II Elixiru
    i w Mille pojawiła się dokładnie o 14:30.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda