  • 1. Data: 2013-01-10 09:33:32
    Temat: moneyback - znowu strasza podatkiem
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    <http://podatki.wp.pl/kat,70474,title,Zarabiasz-na-c
    ashbacku-Wpisz-go-do-PIT-u,wid,15234084,wiadomosc.ht
    ml?ticaid=1fdba>

    straszą i straszą, ciekawe co z tego w końcu wyniknie,
    nie ma co liczyć aby banki chciały wystawiać PIT-8

    przyznać się, kto planuje sam się dobrowolnie opodatkować??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2013-01-10 09:40:50
    Temat: Re: moneyback - znowu strasza podatkiem
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    lolekanabolek <l...@g...com> writes:

    > <http://podatki.wp.pl/kat,70474,title,Zarabiasz-na-c
    ashbacku-Wpisz-go-do-PIT-u,wid,15234084,wiadomosc.ht
    ml?ticaid=1fdba>

    > straszą i straszą, ciekawe co z tego w końcu wyniknie,
    W sensie karania? Nie sądzę, żeby cokolwiek. Prędzej bym się spodziewał
    zmiany przepisów o sprzedaży premiowej.

    KJ

    It is easier to run down a hill than up one.

  • 3. Data: 2013-01-10 09:55:20
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-01-10 09:40, Kamil Jońca pisze:

    ashbacku-Wpisz-go-do-PIT-u,wid,15234084,wiadomosc.ht
    ml?ticaid=1fdba>

    > W sensie karania? Nie sądzę, żeby cokolwiek. Prędzej bym się spodziewał
    > zmiany przepisów o sprzedaży premiowej.

    też mam taką nadzieję,
    nie sądzę aby mieli takie możliwości

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2013-01-10 11:03:24
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w wiadomości

    > też mam taką nadzieję,
    > nie sądzę aby mieli takie możliwości

    A czy nie takie samo "halo" bylo juz przy lokatach bezbelkowych ?
    - powtorka z rozrywki ?

  • 5. Data: 2013-01-10 16:20:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" kcm3li$fjm$...@n...news.atman.pl

    > A czy nie takie samo "halo" bylo juz przy lokatach bezbelkowych ?
    > - powtorka z rozrywki ?

    IMO człowiek powinien być zaradnym a bardzo dobrym
    przykładem zaradności jest samozatrudnienie czy
    szukanie źródeł swego utrzymania. Urzędnik zaradny
    powinien szukać źródeł...

    Chyba każda i każdy z nas chce mieć na stanowiskach
    urzędników zaradnych -- nieprawdaż? :)

    -=-

    Wreszcie śnieg w Białymstoku!! I masa wypadów. ;)

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=ZGkgLB34Yso&feat
    ure=endscreen

    Uczestniczenie w życiu poprzez szybę komputera ma swoje złe
    i dobre strony. ;) I niekoniecznie są to strony WWW. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-01-10 19:09:18
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w
    wiadomości news:50ee7cdb$0$1305$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > nie ma co liczyć aby banki chciały wystawiać PIT-8
    >
    > przyznać się, kto planuje sam się dobrowolnie opodatkować??

    Eeeeee? Ja mam zgola zasadnicze pytanie.

    Od kiedy to niby obowiazek podatkowy wynikajacy z nagrod pienieznych
    zwiazanych z wygranymi w grach losowych lub sprzedaza premiowa zostal
    przeniesiony z organizatora na wygrywajacego?

    http://serwisy.gazetaprawna.pl/pit/artykuly/611286,o
    d_wartosci_nagrody_platnik_musi_potracic_zryczaltowa
    ny_podatek_dochodowy.html
    http://www.vat.pl/sprzedaz_premiowa_a_podatki_dochod
    owe_komentarz_vat_interpretacje_3432.php
    Hmmm, nic sie w tej materii nie zmienilo...? Wiec autor napalil sie chyba
    jakiegos ziola.

    Dopoki wygrywasz/dostajesz cash, jakiekolwiek zobowiaznia fiskalne leza
    wylacznie po stronie organizatora konkursu/promocji.

    PS. Pamietajcie ze wg min. fin. Internet to nie srodek masowego przekazu,
    wiec jesli wygrywacie w konkursie (nie sprzedazy premiowej) w necie, to
    teoretycznie trzeba opodatkowac sie rowniez od nagrod rzeczowych ponizej
    760zl (od cashu nie, bo to, jak ustalilismy wyzej, problem organizatora).

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 7. Data: 2013-01-10 21:34:12
    Od: lukasm <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 09:33:32 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:
> [...]
    >
    > nie ma co liczyć aby banki chciały wystawiać PIT-8
    >

    > przyznać się, kto planuje sam się dobrowolnie opodatkować??

    No a co z payback, vitay itp programami? I załóżmy, że zechcę wpisać moneyback do PIT
    - tak kombinuję: np. 500 zł zwrot z synca (przychód), a koszty u.p? 0?

  • 8. Data: 2013-01-11 08:25:04
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-10 21:34, lukasm pisze:

    > No a co z payback, vitay itp programami? I załóżmy, że zechcę wpisać moneyback do
    PIT - tak kombinuję: np. 500 zł zwrot z synca (przychód), a koszty u.p? 0?

    Taki BGŻ np. daje 50zł, ale pod warunkiem, że pobierze 5 za kartę. Więc
    opodatkowywać 50, czy 45?
    A takie groupony?...
    Panie Vincent - na drzewo i chędoż się pan sam!

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 9. Data: 2013-01-11 09:55:38
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-01-10 09:33, lolekanabolek wrote:
    > straszą i straszą, ciekawe co z tego w końcu wyniknie,
    > nie ma co liczyć aby banki chciały wystawiać PIT-8

    A po co Ci PIT-8? Przecież PIT-x jest jedynie pomocą do wypełnienia
    deklaracji podatkowej i to nie działa w ten sposób, że "nie ma PIT-a nie
    ma podatku" :-)

    Przy czym zanim się ewentualnie (samo)opodatkujesz warto spojrzeć na
    interpretację indywidualną IPPB4/415-210/12-2/MP

    Ale uwaga! IMHO praktyka pokazuje, że należy doszukiwać się logiki i
    deterministycznego działania od organów podatkowych zwłaszcza przy
    obecnym stanie budżetu ...

    A poza tym to interpretacja *indywidualna*.

    Piotrek

  • 10. Data: 2013-01-11 10:10:05
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-01-11 09:55, Piotrek wrote:
    > Ale uwaga! IMHO praktyka pokazuje, że należy doszukiwać się logiki i
    > deterministycznego działania od organów podatkowych zwłaszcza przy
    > obecnym stanie budżetu ...

    Miałoby być *nie* należy ... (cancel nie działa)

    Piotrek