  • 31. Data: 2007-12-15 18:08:04
    Temat: Re: AlleKarta Kredytowa - 250pln gratis
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    krzysztofsf wrote:

    > mam nadzieje, ze gdy zatwierdza blokady bede widzial chociaz jak w
    > Citi - zestawienie transakcji zatwierdzonych, i reszta w zbiorczej
    > blokadzie, a nie dopiero po wygenerowaniu rozliczenia miesiecznego, co
    > jest jedyna opcja zestawien jaka widze na moment biezacy.

    Nie rozumiem jakich mozliwosci brakuje w porównaniu z Citi?.
    Ja wybieram "Karty kredytowe -> Historia" i wyswietlaja mi sie rozliczone
    transakcje, które wejda do nastepnego zestawienia transakcji.
    Wygenerowane zestawienia mozna ogladac pod "Karty kredytowe -> Zestawienia
    transakcji" i wybraniu konkretnego zestawienia.
    Nie widac blokad dla karty kredytowej (ale tego w Citi tez chyba nie ma?).
    Moze kiedys blokady bedzie widac, bo taka mozliwosc jest dla debetowych.

  • 32. Data: 2007-12-15 18:15:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Gru, 19:08, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Moze kiedys blokady bedzie widac, bo taka mozliwosc jest dla debetowych.

    Mam jeszcze wszystkie transakcje na blokadach.
    Historia jest pusta.
    Uspokoiles mnie - niech bedzie chociaz tak jak w Citi.

    Po "internetowym podgladzie" do KK Polbanku przerazilem sie, ze tu tez
    tak jest :)

    A "chociaz" jest w porownaniu do KK BPH, gdzie nie ma podgladu do
    blokad na karcie debetowej i innych zablokowanych przeplywow na samym
    koncie, ale jest piekny podglad do blokad KK

  • 33. Data: 2007-12-20 22:16:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Gru, 10:50, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Ustalilem telefonicznie, w ktorym oddzaile jest moja KK
    > Potwierdzielm tam, ze bez zestawienia o zarobkach a na potwierdzenie
    > wlasne.
    > pojechalem, podpisalem i odebralem moja Moneypl

    Mila niespodzianka - juz mi doliczyli prezent w postaci 50 zl za
    wyrobienie karty w okresie promocyjnym i zrealizownie nia wymaganych
    transakcji - sadzilem, ze ze 2 miesiace beda z tym sie bujac.