  • 1. Data: 2007-11-28 23:06:21
    Temat: KK Citi-BP i przedłużenie na kolejny okres
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    No więc dzisiaj pozwoliłem sobie zadzwonić do Citi w sprawie mojej Visa-
    BP. Jako, że wiedziałem z lektury grupy, o tym, iż pierwsza linia
    partyline nic nie może od razu poprosiłem o przełączenie do działu kart
    (można sobie spokojnie oszczędzić zastraszania typu to ja rezygnuje hłe
    hłe). Tam Pani mi powiedziała, że zostanę oczywiście zwolniony z opłaty i
    generalnie za obroty = 3600 zł. Przy najbliższym wyciągu z kk mi to
    napiszą, że jestem zwolniony i o tych zasadach tak, że za rok nie będę
    już musiał dzwonić. Pytałem jeszcze o kartę LOT i Pani powiedziała, że
    dla niej nie ma takich zasad i trzeba płacić 100zł - ciekawe jak to
    będzie jak ktoś powie "Dobrze, to ja w takim razie rezygnuje" ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2007-11-29 00:34:40
    Temat: Re: KK Citi-BP i przedłużenie na kolejny okres
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:
    > Pytałem jeszcze o kartę LOT i Pani powiedziała, że
    > dla niej nie ma takich zasad i trzeba płacić 100zł - ciekawe jak to
    > będzie jak ktoś powie "Dobrze, to ja w takim razie rezygnuje" ;)

    Nie jest to oparte na prawdzie. Wymieniliśmy z małżonką kilka miesięcy
    temu swoje szare karty na takie szare a le z chmurkami i jak były
    dożywotnio i bezwarunkowo bezpłatne, tak i zostały.
    Citi jest cwane i ma różne kategorie reguł. Nie tylko w zależności od kart.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 3. Data: 2007-11-29 06:53:10
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Thu, 29 Nov 2007 01:34:40 +0100, yayco napisał(a):

> [...]
    > dożywotnio i bezwarunkowo bezpłatne, tak i zostały.
    > Citi jest cwane i ma różne kategorie reguł. Nie tylko w zależności od kart.

    Z ciekawości, bo też planuję zmianę: sama zmiana też była bezpłatna, czy
    cennikowe 30 zł?

    AK

  • 4. Data: 2007-11-29 09:47:52
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > dożywotnio i bezwarunkowo bezpłatne, tak i zostały.
    > Citi jest cwane i ma różne kategorie reguł. Nie tylko w zależności od

    Czy 15kPLN łącznego obrotu na 2 złotych co-brand'ach z Plusem (karta główna
    + dodatkowa) może spowodować, że po roku obie karty będą zwolnione na
    kolejny rok z opłat? A może wręcz dożywotnio?

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy

  • 5. Data: 2007-11-29 10:03:14
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Maciej Loret pisze:
> [...]
    > + dodatkowa) może spowodować, że po roku obie karty będą zwolnione na
    > kolejny rok z opłat? A może wręcz dożywotnio?

    Na kolejny rok - bardzo prawdopodobne.
    Ale pewności bym nie miał. Znam przypadek (własny poniekąd, choć stary),
    że po prostu powiedziano mi, że im przykro i zamknięto kartę, na której
    i obroty były i "founder member" napisano. Po prostu mnie nie lubili i
    tyle. Może być, że marudny jestem.
    Natomiast moją żonę lubią, nawet bardzo. Przysyłają jej prezenty i robią
    wszystko, byle nie odeszła, mimo że przez kilka lat obroty na kartach
    były nieznaczne. W sumie jednak doczekali się i wychodzą teraz na swoje,
    bo jak zrobili kartę z LOTem, to dla tych paru mil wszystkie obroty
    krajowe robimy citkiem. Ładnie to działa przy dużym limicie szarej
    karty. Wcześniej nam się nie chciało opłat z karty robić, a teraz proszę
    bardzo, płacimy aż furczy.
    Co do owego dożywocia nie jestem w stanie odczytać reguły. Visę wraz z
    moją dodatkową mamy za darmo bez żadnych warunków i do końca świata.
    A złote mastery zamykamy co rok, bo ich nie używamy, wtedy zaś Citi
    prosi, żebyśmy go jeszcze za darmo przez rok w szufladzie potrzymali.
    Mnie to śmierdzi ponadnarodowym układem międzykorporacyjnym (tłumaczyło
    by to uczucie do mojej małżonki), ale pewności nie mam.
    Może po prostu ma gacha w tym banku? ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 6. Data: 2007-11-29 12:04:59
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

> [...]

    > dożywotnio i bezwarunkowo bezpłatne, tak i zostały. Citi jest cwane i ma
    > różne kategorie reguł. Nie tylko w zależności od kart.

    Czyli po prostu wszystko zależy od obrótów a w zasadzie od ich wielkości
    - czy są 3 zera czy może 4. Mimo wszystko to te 3600 zł jak za kartę Citi-
    BP to jest niezbyt wygórowana suma w porównaniu do konkurencji.

    Xenocide

  • 7. Data: 2007-11-29 16:52:35
    Od: "Ewa" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:fim9tb$ogl$1@news.dialog.net.pl...

    Tak, masz rację, reguly sa różne: rok wydania pierwszej kk, kolor kk,
    rodzaj, obroty i... dobra wola konsultanta ;-)

    Pozdr
    Ewa

  • 8. Data: 2007-11-29 17:33:29
    Temat: Re: ? na kolejny okres
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > Przy najbliższym wyciągu z kk mi to
    > napiszą, że jestem zwolniony i o tych zasadach tak, że za rok nie będę
    > już musiał dzwonić.

    A mi powiedzieli, ze nie dostane nic na pismie i w razie czego mam sie
    powolywac na dzien, godzine i dane osoby, ktora mi zaproponowala
    zwolnienie z oplaty. Wyciagu mam w formie online.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2007-11-29 22:09:38
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 29 Nov 2007 18:33:29 +0100, Mithos napisał(a):

    > A mi powiedzieli, ze nie dostane nic na pismie i w razie czego mam sie
    > powolywac na dzien, godzine i dane osoby, ktora mi zaproponowala
    > zwolnienie z oplaty. Wyciagu mam w formie online.

    No ja też i na początku grudnia będę miał kolejny więc nie omieszkam
    sprawdzić czy coś jest i zdam relację na grupie.

    Xenocide