  • 1. Data: 2007-11-28 19:21:50
    Temat: karta do płacenia w USA
    Od: "News" <a...@i...pl>

    Witam.

    Jaka jest obecnie najtańsza karta do płacenia w stanach. najtańsza za
    uzytkowanie i z dobrymi przelicznikami walut

  • 2. Data: 2007-11-28 21:50:34
    Temat: Re: karta do płacenia w USA
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 28 Nov 2007 20:21:50 +0100, News wrote:

    > Jaka jest obecnie najtańsza karta do płacenia w stanach. najtańsza za
    > uzytkowanie i z dobrymi przelicznikami walut

    Karta debetowa do konta w Polbanku.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2007-11-30 14:17:54
    Od: Salata <s...@w...poczta.fm>

    News pisze:
    > Witam.
    >
    > Jaka jest obecnie najtańsza karta do płacenia w stanach. najtańsza za
    > uzytkowanie i z dobrymi przelicznikami walut

    To ja sie podlacze. Jaka w jakim banku wybrac kk, jezeli sie duzo
    podrozuje (caly swiat)? Jest jakis bank, gdzie np przeliczaja z
    pominieciem EUR, tj. zamiast np USD->EUR->PLN jest np tylko USD->PLN?
    Warunek dodatkowy, aczkolwiek niewymagany to kk Mastercard.

    Aktualnie mam kk w mBanku i zjadaja mnie te ich cholerne przeliczniki,
    jezeli nie place w EUR.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2007-11-30 14:23:27
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 30 Nov 2007 15:17:54 +0100, Salata wrote:

> [...]
    > pominieciem EUR, tj. zamiast np USD->EUR->PLN jest np tylko USD->PLN?
    > Warunek dodatkowy, aczkolwiek niewymagany to kk Mastercard.

    KK Visa z Polbanku.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2007-11-30 15:46:42
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

> [...]
    > pominieciem EUR, tj. zamiast np USD->EUR->PLN jest np tylko USD->PLN?
    > Warunek dodatkowy, aczkolwiek niewymagany to kk Mastercard.
    VC citi jest dolarowa

  • 6. Data: 2007-11-30 23:53:04
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Salata" <s...@w...poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > pominieciem EUR, tj. zamiast np USD->EUR->PLN jest np tylko USD->PLN?
    > Warunek dodatkowy, aczkolwiek niewymagany to kk Mastercard.

    ING VG (nie VC)
    Mille Amex
    Rajfi dowolna Visa.

    marekz

  • 7. Data: 2007-12-01 02:05:27
    Od: Salata <s...@w...poczta.fm>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Salata" <s...@w...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > ING VG (nie VC)
    > Mille Amex
    > Rajfi dowolna Visa.
    >
    > marekz

    Dzieki, a jakies oferty z MC?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2007-12-02 09:28:34
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Dawniej świetne przeliczniki + niektóre darmowe bankomaty w USA miała
    debetówka DB. Nie wiem jak jest teraz.

    MichalL