  • 1. Data: 2007-11-28 23:13:56
    Temat: Firefox znów nie lubi ING
    Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl>

    Na wiosnę tego roku (o ile pamiętam - w maju) już tak było. Teraz w
    przypadku najnowszego Firefoxa 2.0.0.10 wygląda na to że sytuacja się
    powtarza. Sprawdziłem z wersją 5 i 6 Javy, pod Linuksem.

    Pod aktualną wersją Opery i pod tym samym Linuksem przelew można zrobić bez
    problemu.

    Używam Ubuntu 7.10 (a piszę z Dialoga pod Wine)

    --
    http://outcampaign.org/

  • 2. Data: 2007-11-29 18:50:40
    Temat: Re: Firefox znów nie lubi ING
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Grzegorz Z. napisał(a):

> [...]
    > problemu.
    >
    > Używam Ubuntu 7.10 (a piszę z Dialoga pod Wine)

    Windows XP PRO SP2, zawsze najnowsza wersja FF. Zero problemów

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2007-11-30 19:24:01
    Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl>

    On 29 Lis, 19:50, Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

    > Windows XP PRO SP2, zawsze najnowsza wersja FF. Zero problemów

    U mnie pod i pod XP SP2, Javą 6 i FF 2.0.0.10 też nie można zrobić
    przelewu. Pod IE 7.0 można. Jednocześnie zepsuły mi się oba systemy
    operacyjne ?

    Po naciśnięciu OK w okienku "Payord" w przypadku FF nic się nie
    dzieje.

    Coś niedobrego stało się z Firefoxem w wersji 2.0.0.10. Na dzisiaj
    zapowiadany był update do wersji 11.

  • 4. Data: 2007-12-01 22:21:40
    Od: adams99 <a...@g...pl>

    Grzegorz Z. pisze:

    > Coś niedobrego stało się z Firefoxem w wersji 2.0.0.10. Na dzisiaj
    > zapowiadany był update do wersji 11.

    Już jest od wczoraj wieczorem na dobreprogramy.pl