  • 21. Data: 2007-11-29 21:16:09
    Temat: Re: AlleKarta Kredytowa - 250pln gratis
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Lis, 22:01, "Aga" <a...@o...pl> wrote:

    > 26-10 zlozenie wniosku
    > 08-11 weryfikacja telefoniczna, pozytywna decyzja kredytowa,

    I od razu wyznaczyli termin do banku?
    Przy pierwszej rozmowie telefonicznej?

    Mi powiedzieli (przy innej ich karcie) przy 1-ej rozmowei, ze
    przekazuja wniosek dalej (weryfikacja w BIK) i ze nastepny odezwie sie
    bank.

  • 22. Data: 2007-11-29 21:40:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Lis, 22:16, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Mi powiedzieli (przy innej ich karcie) przy 1-ej rozmowei, ze
    > przekazuja wniosek dalej (weryfikacja w BIK) i ze nastepny odezwie sie

    OK. W systemie juz mam do niej podglad. Czekam na ciag dalszy.

  • 23. Data: 2007-11-30 06:22:06
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > I od razu wyznaczyli termin do banku?
    > Przy pierwszej rozmowie telefonicznej?

    Po otrzymaniu decyzji pozytywnej, ktora nastapila 5 minut po rozmowie
    telefonicznej. Do banku nalezy sie udac, zeby podpisac oswiadczenie
    [rzekomo] inaczej karta nie trafi do produkcji.
    Ale ja juz im i tak nie wierze bo z kim rozmawialam to inna byla wersja.

  • 24. Data: 2007-11-30 07:09:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Lis, 07:22, "Aga" <a...@o...pl> wrote:

> [...]
    > [rzekomo] inaczej karta nie trafi do produkcji.
    > Ale ja juz im i tak nie wierze bo z kim rozmawialam to inna byla wersja.

    No coz.
    U mnie inaczej - werufikacja telefoniczna, informacja o przekazaniu
    wniosku do kontroli BIK-owej wraz zapowiedzia, ze nastepny telefon
    bedzie od pracownikow oddzialu, gdzie zglosilem chec odbioru karty.
    karta juz widoczna w systemie konputerowym (mam konto24.pl), tak wiec
    wnioskuje, ze decyzja pozytywna i w przyszlym tygodniu odezwie sie
    bank.
    Ciekawe, czy bedzie szopka z zaswiadczeniem o zarobkach (jakby
    zapowiedzieli, to moglbym wziasc), czy tylko podpisanie umowy i odbior
    karty?

  • 25. Data: 2007-11-30 09:47:01
    Od: " mar" <y...@N...gazeta.pl>

    u mnie w BZWBK przebiegło to tak: rano złożenie wniosku przez internet - w
    południe telefon weryfikujący - po południu podpisana umowa w wybranym
    oddziale - po 3 dniach roboczych karta odebrana. A w mBanku w połowie września
    złożenie wniosku przez internet - na początku października pozytywna decyzja -
    odesłanie podpisanych umów w połowie października - karty do dzisiaj niet i
    mlinia po 20 minutach słuchania melodyjki nie umie odpowiedzieć dlaczego =
    rezygnacja z usług.

  • 26. Data: 2007-11-30 10:46:31
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Sinus napisał(a):
    > Jeszcze chyba nikt na grupie nie pisał.
    >
    > http://www.allegro.pl/marketing/allekarta/index.php?
    alle=kredyt

    > Promocja wydaje się być bardzo atrakcyjna. Nie ma dolnej granicy w jakiej
    > kwocie trzeba dokonać transakcje bezgotówkowe. Wystarczy 5 (8?) transakcji i
    > 200pln + 50pln nasze. Do tej pory żaden bank nie oferował takiej kwoty za samo
    > wydanie i użytkowanie karty.
    >
    > Ciekawe tylko czy metody scoringowe przy wydawaniu karty takie same jak
    > standardowo w BZ WBK czy bardziej "luźne". Jeśli takie same to nie wróżę im
    > wielu klientów.

    Komuś udało się wypełnić wniosek? Ja próbowałem 3 razy.
    2 razy mimo wcale nie wolnego wpisywania danych do formularzy dostałem
    komunikat że sesja wygasła.
    Za 3 razem niespodobała się nazwa pracodawcy.

    A myślałem że nieco się w tym banku poprawiło od czasu gdy zamknąłem tam
    konto.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 27. Data: 2007-11-30 11:19:55
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 29 Nov 2007 23:09:23 -0800 (PST), krzysztofsf wrote:

> [...]
    > Ciekawe, czy bedzie szopka z zaswiadczeniem o zarobkach (jakby
    > zapowiedzieli, to moglbym wziasc), czy tylko podpisanie umowy i odbior

    U mnie było tak dla karty Money z limitem 5 000:
    - wysłałem wniosek przez internet,
    - dwa telefony od BZ WBK (około 7 dni od wysłania wniosku), których
    niestety nie udało mi się odebrać,
    - po drugim nieodebranym telefonie zadzwoniłem od razu do nich (na
    szczęście identyfikują się numerem infolinii) i poinformowałem, że niestety
    nie udało mi się odebrać rozmowy, ale jednak jestem zainteresowany kartą -
    pani powiedziała, że ktoś jeszcze zadzwoni,
    - po jakichś dwóch tygodniach przypomniało mi się, że nadal czekam na
    kontakt, więc znowu zadzwoniłem na infolinię i wyłuszczyłem sprawę - pan, z
    którym rozmawiałem oddzwonił po 3 minutach i przeprowadził weryfikację
    wniosku informując na koniec, że za kilka dni moje dokumenty + karta trafią
    do wybranego oddziału,
    - kilka dni później planowałem być w pobliżu oddziału BZ WBK, więc
    zadzwoniłem i zapytałem czy mają moje dokumenty - potwierdzili, że mogę
    przyjechać oraz dodali, że muszę albo przywieźć zaświadczenie o zarobkach
    albo na miejscu napisać oświadczenie o mijescu pracy, które oni zweryfikują
    telefonicznie,
    - ponieważ planowałem być w oddziale po godzinach pracy kadr z mojej firmy
    (brak możliwości potwierdzenia telefonicznego) postawnowiłem wziąć
    zaświadczenie,
    - w oddziale okazało się, że zaświadczenie jest złe, bo nie ma pieczątki
    pracodowcy (dane pracodawcy były wydrukowane, było tylko pieczątka osoby
    wystawiającej zaświadczenie), więc oni muszą potwierdzić moje zatrudnienie
    telefonicznie, czego przy mnie nie udało im się oczywiście zrobić. Bez
    potwierdzenia zatrudnienia nie mogą mi wydać karty,
    - podpisałem umowę (której również nie dostałem, bo nie miał jej kto
    podpisać w banku), upomniałem się o dostęp internetowy (ostrzeżony przez
    kogoś na grupie) oraz umówiłem się, że umowa oraz karta zostaną do mnie
    wysłane pocztą i nie będę musiał drugi raz fatygować się do oddziału,
    - po jakimś tygodniu oddział wysłał do mnie umowę i kartę,
    - po kolejnym tygodniu dostałem PIN.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 28. Data: 2007-11-30 11:32:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Lis, 12:19, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    > wniosku informując na koniec, że za kilka dni moje dokumenty + karta trafią

    Jestem zgrubsza tutaj, z tym, ze widze limit karty podpietej do konta
    internetowego. Poczekam......

  • 29. Data: 2007-12-03 15:50:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Lis, 12:32, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > On 30 Lis, 12:19, Marcin Mokrzycki
    pan, z

    > Jestem zgrubsza tutaj, z tym, ze widze limit karty podpietej do konta
    > internetowego. Poczekam......

    Jestem bogatszy o koperte z pinem - czekam co dalej

  • 30. Data: 2007-12-15 09:50:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Gru, 16:50, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Jestem bogatszy o koperte z pinem - czekam co dalej

    Ustalilem telefonicznie, w ktorym oddzaile jest moja KK
    Potwierdzielm tam, ze bez zestawienia o zarobkach a na potwierdzenie
    wlasne.
    pojechalem, podpisalem i odebralem moja Moneypl

    Duze rozczarowanie co do systemu :(
    Przynajmniej na pozomie blokad wszystko na kupie - kwoty salda i to
    wszystko co moge zobaczyc przez internet.

    mam nadzieje, ze gdy zatwierdza blokady bede widzial chociaz jak w
    Citi - zestawienie transakcji zatwierdzonych, i reszta w zbiorczej
    blokadzie, a nie dopiero po wygenerowaniu rozliczenia miesiecznego, co
    jest jedyna opcja zestawien jaka widze na moment biezacy.