    From: "Bogdan B." <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: AlleKarta Kredytowa - 250pln gratis
    Date: Sat, 15 Dec 2007 19:08:04 +0100

    krzysztofsf wrote:

    > mam nadzieje, ze gdy zatwierdza blokady bede widzial chociaz jak w
    > Citi - zestawienie transakcji zatwierdzonych, i reszta w zbiorczej
    > blokadzie, a nie dopiero po wygenerowaniu rozliczenia miesiecznego, co
    > jest jedyna opcja zestawien jaka widze na moment biezacy.

    Nie rozumiem jakich mozliwosci brakuje w porównaniu z Citi?.
    Ja wybieram "Karty kredytowe -> Historia" i wyswietlaja mi sie rozliczone
    transakcje, które wejda do nastepnego zestawienia transakcji.
    Wygenerowane zestawienia mozna ogladac pod "Karty kredytowe -> Zestawienia
    transakcji" i wybraniu konkretnego zestawienia.
    Nie widac blokad dla karty kredytowej (ale tego w Citi tez chyba nie ma?).
    Moze kiedys blokady bedzie widac, bo taka mozliwosc jest dla debetowych.