  • 1. Data: 2007-11-28 12:31:03
    Temat: Podział BPH: co z lokatami?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Powiedziano mi dzisiaj w BPH, że powinienem złożyć osobny druczek
    o przeniesienie nie tylko RORa ale też rachunku KK. OK, wypełniłem
    i być może jutro zaniosę...

    ... i właśnie mnie coś tknęło: przecież lokaty też mają swoje numery
    rachunków! Czy dla każdej lokaty też trzeba wypełniać osobno wniosek
    o przeniesienie? :)

    Swoją drogą - czy po przejściu do pekao nadal będą istniały produkty typowo
    BPHowskie, jak np. te 10-dniowe lokaty?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 2. Data: 2007-11-28 13:18:24
    Temat: Re: Podział BPH: co z lokatami?
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Jacku!

    W środę, 28 listopada 2007, o godz. 13:31:03, napisałeś na temat: "Podział
    BPH: co z lokatami?"
    Jacek Osiecki j...@c...pl, news:slrnfkqo1q.e46.joshua@router.sc

    > ... i właśnie mnie coś tknęło: przecież lokaty też mają swoje numery
    > rachunków! Czy dla każdej lokaty też trzeba wypełniać osobno wniosek
    > o przeniesienie? :)

    http://www.dziennik.pl/gospodarka/article88143/Porad
    nik_dla_klientow_BPH.html

    --
    Hej!
    TZ

    - ...były ich tysiące, a nawet setki. -

  • 3. Data: 2007-11-28 15:49:02
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 28 Nov 2007 14:18:24 +0100, TZ napisał(a):
    > Cześć Jacku!

    > http://www.dziennik.pl/gospodarka/article88143/Porad
    nik_dla_klientow_BPH.html

    To nie do końca odpowiada na moje pytanie ;)
    To, że lokaty przejdą do pekao - OK. Ale np. czy będzie się dało otworzyć
    nowe lokaty 10-dniowe? Albo czy w momencie odnawiania tychże lokat nie zrobi
    się "pstryk" i lokaty nie zostaną automagicznie zamknięte? :)

    Cóż, zobaczymy - chyba nie przeniosę się do miniBPH, bo zepsuł im się faks i
    musiałbym tyrać na drugi koniec miasta do swojego oddziału żeby złożyć
    świstek ze zmianą oddziału :(

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2007-11-28 17:21:59
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Ale np. czy będzie się dało otworzyć
    > nowe lokaty 10-dniowe?

    Będzie się dało póki co, bo logując się do systemu Internetowego na stronie
    pekało będziesz się logował do systemu bepeha. Zmiany nastąpią w przyszłym
    roku dopiero.

    /*-+

  • 5. Data: 2007-11-28 21:37:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Lis, 18:21, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > Będzie się dało póki co, bo logując się do systemu Internetowego na stronie
    > pekało będziesz się logował do systemu bepeha. Zmiany nastąpią w przyszłym
    > roku dopiero.

    Zawsze mozna otworzyc konto w Polbank i tam przelewac na 10 i wiecej
    dni ;)
    Ja juz, szczerze mowiac nie korzystamjuz z lokat w BPH, bo maja dolny
    limit oraz ogranicznie do scisle wielokrotnosci 10 dni.