  • 11. Data: 2007-11-29 15:17:32
    Temat: Re: AlleKarta Kredytowa - 250pln gratis
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 29 Nov 2007 16:07:18 +0100, Marcin Lubojański
    <k...@o...pl> wrote:

    >>> [...]Wystarczy 5 (8?) transakcji i

    >Wywróżyłeś to z fusów czy ci się przyśniło?

    "200 złotych na zakupy od Allegro" -> "rozwiń".

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 12. Data: 2007-11-29 16:02:09
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "Maciej Bojko" wrote in message

    > "200 złotych na zakupy od Allegro" -> "rozwiń".

    dokladnie tam ,

    a dodatkowo z regulaminu:

    "przynajmniej jedna z transakcji dokonanych Kartą musi być rozliczona za
    pośrednictwem internetu."

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 13. Data: 2007-11-29 17:28:59
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    sumi pisze:

    > dokladnie tam ,

    Rzeczywiście.

    > a dodatkowo z regulaminu:
    >
    > "przynajmniej jedna z transakcji dokonanych Kartą musi być rozliczona za
    > pośrednictwem internetu."

    Tylko dlaczego w regulaminie nie ma ani słowa o pierwszych 5tys. ?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 14. Data: 2007-11-29 18:30:43
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > krzysztofsf napisał(a):

    > Ale kiedy to jest istotne. Samo czarne tło jest fajne, ale to 'Allegro'
    > zrobione tymi rzeczami psuje wygląd karty okropnie. No sorry, ale ja czymś
    > takim nie zapłacę w sklepie, chyba że do każdej transakcji mi będą
    > dopłacać.
    > :) To ja już jednak wolę moje karty Citi i mBanku. :)

    No akurat będą Ci dopłacać. W przeliczeniu 4 grosze za każde wydane 5
    zł.

  • 15. Data: 2007-11-29 18:33:45
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > darnok pisze:
    > Zapewne tylko dla zatrudnionych na umowę o pracę.

    Nie tylko, ja mam wydaną allekartę na podstawie umowy zlecenia.
    Pani kserowała umowę i RMUA za ostatnie 6 miesięcy.

  • 16. Data: 2007-11-29 19:25:11
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Nov 2007 19:33:45 +0100,
    osoba podpisana: Marcin Wasilewski <j...@a...pl>
    napisała:

    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Nie tylko, ja mam wydaną allekartę na podstawie umowy zlecenia.
    > Pani kserowała umowę i RMUA za ostatnie 6 miesięcy.

    Czyli samo oświadczenie jednak nie wystarczyło, prawda?

    KJ

    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr
    fortune: Segmentation violation -- Core dumped

  • 17. Data: 2007-11-29 20:39:21
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > Promocja wydaje się być bardzo atrakcyjna. Nie ma dolnej granicy w jakiej
    > kwocie trzeba dokonać transakcje bezgotówkowe. Wystarczy 5 (8?) transakcji
    > 200pln + 50pln nasze. Do tej pory żaden bank nie oferował takiej kwoty za
    > samo
    > wydanie i użytkowanie karty.

    zycze powodzenia i duuuuuuzo cierpliwosci w oczekiwaniu na jej wydanie....

  • 18. Data: 2007-11-29 20:56:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Lis, 21:39, "Aga" <a...@o...pl> wrote:

    > zycze powodzenia i duuuuuuzo cierpliwosci w oczekiwaniu na jej wydanie....

    ile minelo, zanim bank zadzwonil po pierwszym telefonicznym
    potwierdzeniu przyjecia zamowienia internetowego karty?
    Czy tez juz sie nie odezwali i dopiero poczta przyszla karta?

  • 19. Data: 2007-11-29 21:01:10
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Thu, 29 Nov 2007 14:20:49 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Zapewne tylko dla zatrudnionych na umowę o pracę.

    DG - zażyczyli sobie standardowej sterty papierów. Wyjaśniłem pani
    pokrótce, co znaczy "na oświadczenie" i wycofałem wniosek.

    AK

  • 20. Data: 2007-11-29 21:01:42
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > ile minelo, zanim bank zadzwonil po pierwszym telefonicznym
    > potwierdzeniu przyjecia zamowienia internetowego karty?
    > Czy tez juz sie nie odezwali i dopiero poczta przyszla karta?

    26-10 zlozenie wniosku
    08-11 weryfikacja telefoniczna, pozytywna decyzja kredytowa, nie potrzeba
    zaswiadczenie bo limit do 5tys, w banku danych nie maja i mam czekac 2
    tygodnie na PIN, pomimo tego ze mowiono mi ze mam sie udac do banku i
    podpisac oswiadczenie
    26-11 druga wizyta w banku, moich danych nie maja, nie wiedza o jaka karte
    chodzi
    27-11 telefon z banku "pani dane sie znalazly', prosze dostarczyc
    zaswiadczenie [!!!]

    i podziekowalam za takie partactwo...