  • 1. Data: 2009-02-04 18:00:40
    Temat: Alior - prowadzenie rachunku - 7 zl
    Od: pwz <p...@j...pl>

    Witam!
    Czy czegoś nie doczytałem, czy też Aliorowe konto miało być darmowe? Bo
    właśnie patrzę i patrzę, a tu w historii rachunku mam: "Pobranie opłat
    okresowych. Prowadzenie rachunku -7 PLN"... no i oczywiście (?) o 7 zł
    mniej na koncie :-(
    Już nie chodzi o te 7 zł, bo i tak "zarobione" w "konkursie", ale byłem
    mocno przekonany, że konto jest prowadzone bez żadnych opłat... To taka
    "wyższa kultura bankowości"?
    pwz

  • 2. Data: 2009-02-04 18:04:03
    Temat: Re: Alior - prowadzenie rachunku - 7 zl
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Już nie chodzi o te 7 zł, bo i tak "zarobione" w "konkursie", ale byłem
    > mocno przekonany, że konto jest prowadzone bez żadnych opłat... To taka

    Jakie masz konto? 7 zł to opłata za konto zakupowe

    --
    Pozdrawiam,
    Szymon

  • 3. Data: 2009-02-04 18:21:22
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > Już nie chodzi o te 7 zł, bo i tak "zarobione" w "konkursie", ale byłem
    > mocno przekonany, że konto jest prowadzone bez żadnych opłat... To taka

    namotali w systemie, musisz zgłosić reklamację

  • 4. Data: 2009-02-04 18:23:39
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > Już nie chodzi o te 7 zł, bo i tak "zarobione" w "konkursie", ale byłem
    > mocno przekonany, że konto jest prowadzone bez żadnych opłat... To taka

    proponuję by każdy sprawdził darmowość swojego konta
    bo na 99% ma 7zł naliczone

  • 5. Data: 2009-02-04 18:34:21
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    zlotowinfo pisze:

    > proponuję by każdy sprawdził darmowość swojego konta
    > bo na 99% ma 7zł naliczone

    Skąd wziąłeś te 99%?

  • 6. Data: 2009-02-04 18:37:34
    Od: pwz <p...@j...pl>

    Szymon pisze:
    (...)

    > Jakie masz konto? 7 zł to opłata za konto zakupowe

    ??? Najzwyklejsze, tzn. to z "lokatą" nocną... Nawet karty do konta nie
    brałem... :-\
    pwz

  • 7. Data: 2009-02-04 18:42:00
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > Szymon pisze:
    > (...)

    > ??? Najzwyklejsze, tzn. to z "lokatą" nocną... Nawet karty do konta nie

    To składaj reklamację

  • 8. Data: 2009-02-04 18:42:05
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości

    > Skąd wziąłeś te 99%?

    gość na infolinii od razu wiedział w czym rzecz
    z rozmowy wynikło że nie był to jedyny przypadek
    ale tę jednoprocentową nutę wątpliości mam czy to dotyczy wszystkich

  • 9. Data: 2009-02-04 18:46:18
    Od: pwz <p...@j...pl>

    Szymon pisze:

    > Użytkownik "pwz" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > To składaj reklamację

    Napisałem do nich maila... Ciekawym, co odpiszą.
    pwz

  • 10. Data: 2009-02-04 18:47:11
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!

    > mocno przekonany, że konto jest prowadzone bez żadnych opłat... To taka
    > "wyższa kultura bankowości"?

    Kultura polega na tym, ze zaplaca tylko ci, ktorzy sie nie skapna :)

    Pozdrawiam
    SDD