  • 1. Data: 2009-02-04 14:15:03
    Temat: Jakosc obslugi reklamacji
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Jakie są oceny grupowiczów, co do jakości obsługi reklamacji w bankach?
    Wyłączamy naturalnie przypadki korzystania z oferty private albo personal,
    chodzi mi o "zwykłych" klientów.

    U mnie liderem pozytywnym jest zdecydowanie ING. Wysoko byłby też
    Raiffeisen. Nisko Millennium oraz BRE (w obu swych odsłonach detalicznych).

    marekz

  • 2. Data: 2009-02-04 15:21:13
    Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > U mnie liderem pozytywnym jest zdecydowanie ING. Wysoko byłby też
    > Raiffeisen. Nisko Millennium oraz BRE (w obu swych odsłonach detalicznych).

    Multibank - wszystkie reklamacje (a trochę ich było w tym fraud)
    rozpatrzone bardzo szybko i po mojej myśli.

    Millenium - trochę gorzej (wolniej) ale także bez większych zastrzeżeń.

    Citi - wbrew pozorom nie tak kolorowo - co prawda wszystko skończyło się
    dobrze ale trwało bardzo długo.

    mBank - żenada :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-02-04 15:33:24
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    Pekao - w ciągu 3 godzin miałam pieniądze z powrotem na koncie (awaria
    bankomatu, restart podczas transakcji).
    + telefon z przeprosinami.

    A.

  • 4. Data: 2009-02-04 17:54:36
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Mithos pisze:

    > Multibank - wszystkie reklamacje (a trochę ich było w tym fraud)
    > rozpatrzone bardzo szybko i po mojej myśli.

    Nie chcieli wydać mi potwierdzenia zamknięcia konta, reklamacja bez
    odpowiedzi.

    > Citi - wbrew pozorom nie tak kolorowo - co prawda wszystko skończyło się
    > dobrze ale trwało bardzo długo.

    Raz tylko miałem z nimi problemy, przy ustawianiu polecenia zapłaty z
    innego banku na spłatę KK. Poza tym reklamacje są obsługiwane sprawnie i
    "frontem do klienta".

    > mBank - żenada :)

    Mnie u nich rozbawiła (ale to czarny humor) odpowiedź na reklamację na
    obciążenie konta nieudaną wypłatą z bankomatu. Treści nie przytoczę, ale
    całość sugeruje, że bank, do spółki z euronetem robi klientowi wielką
    łaskę uznając (w końcu) rachunek brakującą kwotą.

  • 5. Data: 2009-02-04 18:37:58
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > U mnie liderem pozytywnym jest zdecydowanie ING. Wysoko byłby też
    > Raiffeisen. Nisko Millennium oraz BRE (w obu swych odsłonach

    alior - od 29.01 zablokowana kwota z powodu nieudanej wyplaty z bankomatu,
    oczywiscie nic sie nie da zrobic bo bank musi czekac na info od wlassciciela
    bankomatu
    czy faktycznie kwota nie zostala pobrana. zadnej mozliwosci warunkowego
    zdjecia blokady.
    bank wyzszej kultury - czekaj laskawie kliencie, a moze kiedys zwrocimy
    twoje pieniadze.

    pzdr
    tomek.

  • 6. Data: 2009-02-04 19:38:38
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 4 Feb 2009 15:15:03 +0100, MarekZ wrote:

    > Jakie są oceny grupowiczów, co do jakości obsługi reklamacji w bankach?
    > Wyłączamy naturalnie przypadki korzystania z oferty private albo personal,
    > chodzi mi o "zwykłych" klientów.

    mBank - kompletne dno, 3 miesiące oczekiwania na rozpatrzenie, brak
    jakiejkolwiek informacji w międzyczasie

    Citi - reklamacja rozpatrzona w trakcie rozmowy telefonicznej :-)

    Polbank - było tutaj:

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _thread/thread/cc1ceaf6398586f4/

    http://preview.tinyurl.com/b6ojnh

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 7. Data: 2009-02-04 20:12:31
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 4 Lut, 15:15, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > U mnie liderem pozytywnym jest zdecydowanie ING. Wysoko byłby też
    > Raiffeisen. Nisko Millennium oraz BRE (w obu swych odsłonach detalicznych).

    U mnie liderem Getin , miałem kilka reklamacji i odpowiedź
    telefoniczna była max do tygodnia.

    --
    pozdrawiam,

    Erazmus

  • 8. Data: 2009-02-04 20:53:17
    Od: szczurwa <s...@g...com>

> [...]
    >
    > U mnie liderem pozytywnym jest zdecydowanie ING. Wysoko byłby też
    > Raiffeisen. Nisko Millennium oraz BRE (w obu swych odsłonach detalicznych).

    Mam na rozkładzie reklamację w Aliorze - bankomat nie wypłacił całej
    kwoty, oraz w Mille I Eurobanku - naliczanie wbrew umowie ubezpieczeń.
    Napiszę post factum.

  • 9. Data: 2009-02-04 21:02:32
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > U mnie liderem Getin , miałem kilka reklamacji i odpowiedź
    > telefoniczna była max do tygodnia.

    To ironia? :-)

    Z ING odpowiedź mailową mam w ciagu 12 godzin, a zazwyczaj w ciagu 24-48
    godzin telefon z centrali względnie z oddziału, który "zawinił" i
    rozstrzygniętą reklamację. I to nie pierwszy i nie trzeci raz.

    marekz

  • 10. Data: 2009-02-04 21:56:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message
    > Jakie są oceny grupowiczów, co do jakości obsługi reklamacji w bankach?
    > Wyłączamy naturalnie przypadki korzystania z oferty private albo personal,
    > chodzi mi o "zwykłych" klientów.

    Dla mnie niewatpliwym 'liderem' jest Toyota Bank. Aby odzyskac dopet do
    elektronicznych wyciagow musialem skladac reklamacje dwukrotnie (na brak
    wykonania dyspozycji). Czesciowe rozwiazanie problemu zajelo ponad 12
    tygodni. Ostatnia reklamacja zlozona 30.12.2007 do dnia dzisiejszego brak
    odpowiedzi. Przed niefortunna przygoda z Toyota Bankiem, najdluzej czekalem
    na rozpatrzenie reklamacji karcianej w Kredyt Banku, zajelo to im nieco
    ponad 6 m-cy.

    MK