  • 1. Data: 2009-02-04 16:41:25
    Temat: kokos pożycza milion :)
    Od: plusz <p...@g...com>

    wiem, że to trochę reklama, ale temat zbliżony do tematyki grupy no i
    ja nie mam w tym żadnego interesu
    a więc zacytuję za pb.pl, bo chyba nie było - a zjawisko zatacza coraz
    szersze kręgi i robi się z tego niezła konkurencja dla tradycyjnych
    banków. W sumie to najczystsza forma bankowości - bez żadnych lewarów
    i instrumentów pochodnych - ludzie ludziom pożyczają.

    " 1 mln zł na 1 miesiąc i 1 proc. - na takich warunkach chce pożyczyć
    operator pierwszego serwisu pożyczek społecznościowych.

    Blue Media, operator portalu Kokos.pl rozpocznie jutro aukcję
    pożyczkową o wartości 1 mln zł - dowiedział się pb.pl. Pożyczka będzie
    na 1 miesiąc i 1 proc., co oznacza, że inwestor gotowy do pożyczki
    ulokuje kapitał na 12 proc. w skali roku. To więcej niż
    najatrakcyjniejsze lokaty bankowe. Blue Media w ten sposób chcą uczcić
    pierwsze urodziny portalu oraz zbadać czy internauci będą gotowi
    pożyczyć firmie tak dużą kwotę. "

    W sumie ciekawa reklama skoro i PB o tym pisze - a jak policzyłem, to
    koszt w najgorszym wypadku to tylko 10000 zł (o ile nie zainwestują
    tej kasy na wyższy procent) :)

    Oczywiście jeśli ktoś ma zamiar się rejestrować, to polecam mój kod :)
    49633ed89c20b
    Trzeba zbierać drobne na czas kryzysu

    --
    plusz.pl

  • 2. Data: 2009-02-04 16:44:50
    Temat: Re: kokos pożycza milion :)
    Od: sorden <s...@w...pl>

    plusz wrote:

> [...]
    > najatrakcyjniejsze lokaty bankowe. Blue Media w ten sposób chcą uczcić
    > pierwsze urodziny portalu oraz zbadać czy internauci będą gotowi

    A potem Meksyk czy Izrael ? ;D

    --
    in

  • 3. Data: 2009-02-04 17:53:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > plusz wrote:

    > A potem Meksyk czy Izrael ? ;D

    Po co Meksyk? Tylko Izrael - wszak nie ma to jak w domu:)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-02-04 18:51:17
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    kokosem zainteresowany jako potencjalny "inwestor" byłem przez 15 minut

    do czasu gdy nie zacząłem czytać ich forum, gdzie ludzie którzy pożyczyli
    innym pieniądze pisali jakie są potem problemy ze ściąganiem , z tym że na 8
    udzielonych pożyczek terminowe spłaty miał ktoś z 3ech, inny z 2ch itd itd

    może to i fajny pomysł ale dla emeryta który ma dużo czasu wolnego

    a odnośnie reklamówki którą zacytowałes , najpierw zrozumiałem że firma chce
    swoim klientom pożyczać milion złotych- tak reklamowo żeby rozruszać portal

    ale jak zrozumiałem że oni na swoje urodziny chcą od ludzi milion pożyczyć i
    to ma być atrakcja to dziękuję bardzo, wysiadam

  • 5. Data: 2009-02-04 18:56:17
    Od: BK <b...@g...com>

    On 4 Lut, 17:41, plusz <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > tej kasy na wyższy procent) :)
    >
    > Oczywiście jeśli ktoś ma zamiar się rejestrować, to polecam mój kod :)

    Ciekawe czy to nie okaze sie omijanie prawa bankowego, tzn.
    prowadzenie dzialnosci bankowej bez zezwolenia.

  • 6. Data: 2009-02-04 18:56:53
    Od: rafal <r...@n...none>

    plusz pisze:
    > ja nie mam w tym żadnego interesu
    > Oczywiście jeśli ktoś ma zamiar się rejestrować, to polecam mój kod :)

    oczywiście ;)

  • 7. Data: 2009-02-04 20:01:28
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 4 Lut, 19:56, BK <b...@g...com> wrote:

    > Ciekawe czy to nie okaze sie omijanie prawa bankowego, tzn.
    > prowadzenie dzialnosci bankowej bez zezwolenia.

    właśnie się zastanawiałem
    oni w FAQ mają opinię prawną kiedy to działalność bankowa itp.

    no ale jeśli pożyczają od ludzi milion, to już coś - tyle, że ta firma
    działa już dość długo na rynku - zaczynali chyba od SMSów itp.

    zobaczymy jak już wystawią aukcję - pewnie będzie o tym głośniej

    --
    plusz

  • 8. Data: 2009-02-04 20:27:01
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 04 lut 2009 o 19:51 GMT, Pafcik napisał(a):

    > ale jak zrozumiałem że oni na swoje urodziny chcą od ludzi milion pożyczyć i
    > to ma być atrakcja to dziękuję bardzo, wysiadam

    Ale co w tym dziwnego i nienormalnego? inwestorzy na pewno beda bardzo
    zadowoleniu, i mysle ze to ma byc taka prawie darmowa reklama i zachecenie
    do inwestowania w serwisie.

    Nie chcialbys 12% na lokacie? nawet belki z tego nie ma :) czyste 12% netto

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 9. Data: 2009-02-04 20:51:41
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 4 Lut, 21:27, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Nie chcialbys 12% na lokacie? nawet belki z tego nie ma :) czyste 12% netto

    Belki nie ma, ponieważ to Ty sam musisz złożyc deklarację od przychodu
    z odsetek, o ile podatku nie pobrał pożyczkobiorca...

  • 10. Data: 2009-02-05 11:13:37
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 4 Lut, 21:27, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Nie chcialbys 12% na lokacie? nawet belki z tego nie ma :) czyste 12% netto

    a dlaczego nie ma belki ?

    masz obowiązek odprowadzić podatek w PIT

    --
    plusz.pl