  • 1. Data: 2009-02-04 14:47:41
    Temat: ranking-sranking
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,35895,486232
    8.html

    To już nawet nie jest śmieszne ani żałosne. To jest po prostu niewiarygodne,
    że takie bzdety się publikuje (np. jedynym minusem eKonta w mBanku sa płatne
    przelewy po 50 groszy).

    Open Finance to co to właściwie jest? Kto jest tego czegoś właścicielem? Bo
    na stronie "O nas" się tym nie chwalą.

    marekz

  • 2. Data: 2009-02-04 14:54:41
    Temat: Re: ranking-sranking
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 4 Feb 2009 15:47:41 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > że takie bzdety się publikuje (np. jedynym minusem eKonta w mBanku sa płatne

    2008-01-24, ostatnia aktualizacja 2008-01-29

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-02-04 14:58:42
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > 2008-01-24, ostatnia aktualizacja 2008-01-29

    Oj - dałem popalić. Nie zauważyłem, że to poprzedni rok. Odszczekuję. :-)

    marekz

  • 4. Data: 2009-02-04 15:02:59
    Od: BK <b...@g...com>

    On 4 Lut, 15:47, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Open Finance to co to właściwie jest? Kto jest tego czegoś właścicielem? Bo
    > na stronie "O nas" się tym nie chwalą.
    >
    > marekz

    To grupa getin.

  • 5. Data: 2009-02-04 15:43:48
    Od: s...@c...onet.pl

    http://www.getin.pl/?level=page&id=8&menu=4,22

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 6. Data: 2009-02-04 18:07:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 4 Feb 2009 15:47:41 +0100
    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Open Finance to co to właściwie jest? Kto jest tego czegoś
    > właścicielem? Bo na stronie "O nas" się tym nie chwalą.

    Już ostatnio kogoś poprawiałem OF nie robi *rankingów* tylko *ratingi*
    także proszę uważać na nomenklaturę ;)

    Na stronie mają aktualnie rating tylko dla kk:
    http://openfinance.pl/ratingi/5/0

    A takie dla gazet/portali to robią chyba na specjalne zlecenie.

    Xenocide