  • 31. Data: 2009-02-07 11:47:14
    Temat: Re: Alior - prowadzenie rachunku - 7 zl
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BK" 2...@3...goog
    legroups.com

    : Pytanie czy w tej oszukuja skoro odrazu mowia, ze ON jest na polowe
    : srodkow. A ze na polowe a nie na calosc? Dzieki temu [m.in] nie ma belki.

    Coś Ci merda się. Połowę blokują, abyś mógł w środku nocy kupić pół litra
    w pobliskim sklepie, gdy Cię przypili. Równie dobrze mogliby 100%, ale
    wówczas nocą nie mógłbyś korzystać ze swoich pieniędzy w ogóle.

    A tak -- do lania nie przeszkadza, bo Elixiry przy świecach i kagankach
    nie biegają a w nocy, gdy raczej zwykli ludzie śpią, też można kupić
    coś, jeżeli człowiek jest w nagłej ;) potrzebie.

    Belkę omijają conocnym kapitalizowaniem. Tak, jakbyś miał 30/31/28/29
    rachunków zamiast jednego i na każdym byś trzymał tylko jeden dzień
    w miesiącu.

    Marek wprowadził i modlił się, aby nikt nie wprowadził dziennej kapitalizacji.
    Przyszedł Alior, zapoznał się z modłami Marka i wprowadził conocną kapitalizację,
    nie codzienną. :) Tak oto i bank/wilk jest syty i klient/baran cały.

    Baran, nie owca, aby mi nie zarzucano, że nie znam się na gramatyce. ;)
    (baran to ten sam rodzaj co klient; owca jest kobietą)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2009-02-07 11:59:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    k...@o...pl e...@g...goog
    legroups.com

    : No, lokata jest(znaczy była) na 11%.
    : A , że nie dodaja, że na lokatę można wpłacić max 50% środków?

    Dodają! Mnie dodali przy zakładaniu rachunku, później przy wpłacaniu
    kasjerka dodała -- aż stało się to nudne...

    Na przykład w Mille zaczęto mi coś proponować, po czym bankierka zauważyła: ,,ale
    Pan na pewno to już wie'', ;) gdy zauważyła moje lekkie zniecierpliwienie.

    Przed laty byłem doskonale znany białostockim bankom, co mi stale wypominano
    (w dobrej wierze) i w bankach, i poza bankami. :) Niektórzy pamiętają mnie
    z tamtych lat -- dziewięćdziesiątych ubiegłego stulecia.

    : Częsta zagrywka banków, "lokata na rok super% ale musisz mieć na nieco
    : słabiej oprocentowanym koncie tyle samo"

    Tu jest zupełnie co innego. Mówią wyraźnie po co nocna i po co 50%.

    Mówią, gdy pytam, mówią, gdy nie pytam...

    : Gdyby pisali 5,5% tot eż by było źle, bo ktoś by policzył według tego

    Na koncie jest 01%. Teraz trzeba zsumować te 0.1% (chyba z miesięcznym
    kapitalizowaniem) z tymi nocnymi promilami.

    : odsetki, inaczej by się zaokrągliło niż wynika to z 11% od połowy,
    : zapłąciłby podatek belki i wkurzał się jescze bardziej;)

    Nawet mówią, ile można trzymać, aby nie belkować. Ino mówią w wielkim
    zaokrągleniu -- bez groszy na przykład...

    Ciekawe, co by było, gdyby klient przekroczył belkopułap i nie zauważył tego przez
    miesiąc... ;)
    Ja sprawdzam częściej, choć na lokacie niewiele mam z uwagi na niskie promile.

    Mnie Aliorowe nocne lokaty podobają się. Mogłyby być wyżej opromilowane,
    ale to już sprawa banku. Dla mnie opłacają się, bo mam bank pod ręką,
    dobrą obsługę, dostęp przez net, możliwość przelewania do woli...

    Miał być Pocztowy pod ręką, ale nie wyszło, więc Bóg dał Aliora? :)
    Chyba jakoś tak. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'