  • 11. Data: 2009-02-04 18:53:17
    Temat: Re: Alior - prowadzenie rachunku - 7 zl
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:gmcnpt$hiq$1@inews.gazeta.pl...

    > Napisałem do nich maila... Ciekawym, co odpiszą.

    A co mają odpisać
    "uznajemy reklamację, oddajemy 7 zł i po problemie" :-)

  • 12. Data: 2009-02-04 18:58:43
    Od: "misza" <m...@m...misza.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Wojciech Nawara"
    > <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości

    > gość na infolinii od razu wiedział w czym rzecz
    > z rozmowy wynikło że nie był to jedyny przypadek
    > ale tę jednoprocentową nutę wątpliości mam czy to dotyczy wszystkich
    ciekawe, z mojego grona 100% osob ma DARMOWE konto.

    M.

  • 13. Data: 2009-02-04 19:08:31
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > A co mają odpisać
    > "uznajemy reklamację, oddajemy 7 zł i po problemie" :-)
    Zupełnie inaczej.
    Odpiszą "proszę złożyć reklamację przez infolinię". Przetestowane.
    Na infolinii zejdzie kilka minut, konsultantka napisze reklamację, odczyta
    ją i po potwierdzeniu treści, przyjmie. Rozpatrzenie potrwa co najmniej
    kilka dni.

  • 14. Data: 2009-02-04 19:33:43
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    > Witam!
    > Czy czegoś nie doczytałem, czy też Aliorowe konto miało być darmowe? Bo
    > właśnie patrzę i patrzę, a tu w historii rachunku mam: "Pobranie opłat
    > okresowych. Prowadzenie rachunku -7 PLN"... no i oczywiście (?) o 7 zł
    > mniej na koncie :-(

    Witam.

    Mam to samo;
    zlozylem reklamacje na infolinii;
    pani byla zdziwiona;
    powiedziala, ze maja 30 dni na rozpatrzenie reklamacji;
    czekam...
    Na koncie nie ubylo bo saldo bylo 0 zl:)

    Tomek

  • 15. Data: 2009-02-04 19:37:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 04 Feb 2009 19:00:40 +0100
    pwz <p...@j...pl> wrote:

> [...]
    > Już nie chodzi o te 7 zł, bo i tak "zarobione" w "konkursie", ale
    > byłem mocno przekonany, że konto jest prowadzone bez żadnych opłat...

    Było już nie raz na grupie. Błąd pracownika, który zakładał konto i
    założył Ci zakupowe. Też ma lokatę nocną i podobnież w systemie nie za
    bardzo się różni, więc możliwa jest pomyłka. Złóż reklamację i nich Ci
    zmienią konto na właściwe.

    Xenocide

  • 16. Data: 2009-02-04 19:56:52
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości

> [...]
    > ją i po potwierdzeniu treści, przyjmie. Rozpatrzenie potrwa co najmniej

    No ok, złożysz reklamację przez partyline, potem ją uwzględnią, oddadzą te 7
    zł i w czym problem?

  • 17. Data: 2009-02-04 19:57:20
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    misza pisze:

    > ciekawe, z mojego grona 100% osob ma DARMOWE konto.

    Z mojego także.

  • 18. Data: 2009-02-04 20:16:09
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Szymon pisze:
    > (...)

    > ??? Najzwyklejsze, tzn. to z "lokatą" nocną

    tak, te 11% w skali roku:)...gdzie zarabia tylko 50% twoich oszczędnosci
    <lol>. Dziekuje, jak mnie juz w reklamach chca wydymac.
    pzdr

  • 19. Data: 2009-02-04 20:22:21
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    wiadomościnews:gmcn9h$eqa$1@inews.gazeta.pl...

    > tak, te 11% w skali roku:)...gdzie zarabia tylko 50% twoich oszczędnosci
    > <lol>. Dziekuje, jak mnie juz w reklamach chca wydymac.

    Teraz jest 9 % ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 20. Data: 2009-02-04 20:30:09
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > proponuję by każdy sprawdził darmowość swojego konta
    > bo na 99% ma 7zł naliczone

    Czemu nie 100%?
    Żałosne.pl

    zyga