  • 1. Data: 2007-12-06 02:22:01
    Temat: 4 male pytanka o ToyotaBank
    Od: Yooseph <y...@n...gazeta.pl.invalid>

    Witam,
    Obejrzalem oferte konta w ToyotaBanku i ogolnie mi sie spodobalo,
    zwlaszcza oprocentowanie i wypukle karty. Mam 4 pytania do tych, co juz
    tam maja rachunki:

    1. Czy karta platnicza (debetowa) jest autoryzowana podpisem czy pinem?

    2. Ile trwa otwarcie konta: od wypelnienia wniosku do w pelni
    dzialajacego produktu?

    3. Czy jakosc obslugi i systemu transakcyjnego bedzie w stanie
    usatysfakcjonowac zadowolonego klienta mBanku?

    4. Czy wydaje sie prawdopodobnym, ze po paru miesiacach konto stanie
    sie platne (byl kiedys taki bank, Volkswagen, co tez mial darmowe
    konta)?

    yooseph&gazeta,pl,nospam
    ------------------------

  • 2. Data: 2007-12-06 06:33:16
    Temat: Re: 4 male pytanka o ToyotaBank
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Yooseph" <y...@n...gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości
    > 1. Czy karta platnicza (debetowa) jest autoryzowana podpisem czy pinem?

    Mi udało się jeszcze otworzyć konto bez karty :)

    > 2. Ile trwa otwarcie konta: od wypelnienia wniosku do w pelni
    > dzialajacego produktu?

    Jakoś nie długo to trwało, na tyle nie długo, że nie zapamiętałem, aby
    trwało długo ;)

    > 3. Czy jakosc obslugi i systemu transakcyjnego bedzie w stanie
    > usatysfakcjonowac zadowolonego klienta mBanku?

    System jest w porządku. Łatwy w obsłudze, przejrzysty. Oczywiscie na
    początku tzreba się odnaleźć w nim.

  • 3. Data: 2007-12-06 07:16:02
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik Yooseph napisal(a):
    > Witam,
    > Obejrzalem oferte konta w ToyotaBanku i ogolnie mi sie spodobalo,
    > zwlaszcza oprocentowanie i wypukle karty. Mam 4 pytania do tych, co juz
    > tam maja rachunki:

    Z perspektywy "miesiecznego" uzytkownika:

    > 1. Czy karta platnicza (debetowa) jest autoryzowana podpisem czy pinem?

    Niestety, nie jestem sobie w stanie przypomniec :|

    > 2. Ile trwa otwarcie konta: od wypelnienia wniosku do w pelni
    > dzialajacego produktu?

    U mnie niecaly miesiac od zlozenia wniosku do w pelnej funkcjonalnosci
    konta.

    > 3. Czy jakosc obslugi i systemu transakcyjnego bedzie w stanie
    > usatysfakcjonowac zadowolonego klienta mBanku?

    System chyba nie jest do konca dopracowany - wystepuja bledy, np. u mnie w
    historii przez pewien czas nie ma pokazanych tytulow przelewow (ponoc juz
    to poprawili), nie do konca rozgryzlem pokazywanie blokad srodkow (przy
    placeniu karta).
    Nie da sie ustawic limitow przez internet - musialem dzwonic.
    Przelewy wewnetrzne niby natychmiastowe, ale nie zawsze efekt jest od razu
    widoczny.
    Ale ogolnie nie jest zle, choc, wg mnie, do mBanku, czy Sezamu (BPH)
    jeszcze im daleko.

    > 4. Czy wydaje sie prawdopodobnym, ze po paru miesiacach konto stanie
    > sie platne (byl kiedys taki bank, Volkswagen, co tez mial darmowe
    > konta)?

    No coz, w lotto z trudem udaje mi sie trafic "jedynke", wiec nie bede sie
    bawil w jasnowidza ;)

    Aha, ja tez sie dolaczam z pytaniem do innych uzytkownikow:
    5. Co z wyciagiem? Kiedy wysylaja ten elektroniczny?
    Konto uzywam miesiac i powinien pojawic sie grudniowy wyciag, a tu w
    sejfie puchy...

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2007-12-06 08:48:00
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "ls" <n...@s...pisac.pl>

    > Niestety, nie jestem sobie w stanie przypomniec :|

    na ogół PINem, ale czasem podpisem również
    Jest to Visa Classic z chipem

    > U mnie niecaly miesiac od zlozenia wniosku do w pelnej
    > funkcjonalnosci konta.

    ja zakladalem w kwietniu jak ruszali i mieli wtedy potkniecia,
    szczególne
    przy koncie wspolnym
    np. kurier nie wział od żony jakiegos podpisu i po tygodniu musial
    przyjechac po uzupelnienie. Mysle ze w 2 tygodniach sie to zamknie
    (z przeslaniem karty i PIN)

    > System chyba nie jest do konca dopracowany -

    pokazuje czasem liczbe blokad a kwote zero (przy ogladaniu rachunku)
    ale w innym miejscu kwote blokad jednak pokazuje
    Przy dwoch kartach do ROR saldo ROR pokazuje dwa razy
    (jako dostepne dla kazdej z kart) a potem ladnie podsumowuje i mowi ze
    mamy razem dostepnych srodkow 2 razy wiecej niz mamy

    > No coz, w lotto z trudem udaje mi sie trafic "jedynke", wiec nie
    > bede sie bawil w jasnowidza ;)

    mysle że nie - moze pare lat pociągną jako darmowe

    > Aha, ja tez sie dolaczam z pytaniem do innych uzytkownikow:
    > 5. Co z wyciagiem? Kiedy wysylaja ten elektroniczny?
    > Konto uzywam miesiac i powinien pojawic sie grudniowy wyciag, a tu w
    > sejfie puchy...

    zalozylem sobie kiedys ten sejf ale dopiero teraz mi przypomniales ze
    tam mogą
    byc wyciągi. Jakos mi ich nie brakowało
    Sprawdzilem i faktycznie są. Generują je między 4 a 16 dniem
    następnego miesiąca
    - najnowszy powstał 8 XI za pazdziernik, wiec musisz poczekac
    Dostanie sie do wyciągu nie jest takie proste - przyjemnej zabawy
    *** blad ***

  • 5. Data: 2007-12-06 19:13:45
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Yooseph napisał(a):

> [...]
    > tam maja rachunki:
    >
    > 1. Czy karta platnicza (debetowa) jest autoryzowana podpisem czy pinem?

    Tylko PIN-em. Płaciłem kilkadziesiąt razy od czasu otwarcia konta

    > 2. Ile trwa otwarcie konta: od wypelnienia wniosku do w pelni
    > dzialajacego produktu?

    Hmmm....nie pamiętam dokładnie, ale chyba dwa tygodnie

    > 3. Czy jakosc obslugi i systemu transakcyjnego bedzie w stanie
    > usatysfakcjonowac zadowolonego klienta mBanku?

    Mnie się podoba. Jest funkcjonalny i przejrzysty

    > 4. Czy wydaje sie prawdopodobnym, ze po paru miesiacach konto stanie
    > sie platne (byl kiedys taki bank, Volkswagen, co tez mial darmowe
    > konta)?

    Wątpię. To świeży bank na rynku i muszą się starać o klienta :)

    Z czasem może być różnie. Wystarczy zobaczyć co oferowano w Inteligo czy
    Mbanku na początku działania tych banków a co zostało dzisiaj

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2007-12-07 19:18:37
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk"

    > Tylko PIN-em. Płaciłem kilkadziesiąt razy od czasu otwarcia konta

    widocznie nie tankowales na stacji Statoil - tam na podpis
    *** blad ***

  • 7. Data: 2007-12-09 20:29:07
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    blad napisał(a):

    > widocznie nie tankowales na stacji Statoil - tam na podpis
    > *** blad ***

    Może mają jakiś stary terminal?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 8. Data: 2007-12-09 22:22:35
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-06 20:13, Markus Sprungk stwierdził, że:

    > Tylko PIN-em. Płaciłem kilkadziesiąt razy od czasu otwarcia konta

    Tak, jeśli autoryzowana jest czipem. Jeśli terminal korzysta wyłącznie z
    paska - podpisem.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 9. Data: 2007-12-10 05:19:46
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> wrote in message
    > Dnia 2007-12-06 20:13, Markus Sprungk stwierdził, że:

    > Tak, jeśli autoryzowana jest czipem. Jeśli terminal korzysta wyłącznie z
    > paska - podpisem.

    Nie. Wyjatkiem gdzie jest wykorzystywany podpos sa POSy Pekao. W innych
    niezaleznie od sposobu odczytu danych PIN.

    MK

  • 10. Data: 2007-12-11 08:12:53
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk"

    > Może mają jakiś stary terminal?

    sprawdziłem wczoraj - jak zwykle karta chipowa Toyoty jest
    w Statoilu tylko na podpis.
    Oni mają czytnik paska w klawiaturze terminala i mają tak od dawna.
    Poza tym ważne są chyba również ustawienia - jest to VC więc
    zadowalają się podpisem
    *** blad ***