  • 1. Data: 2007-12-05 13:53:17
    Temat: Citi i ich kredyty
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Jakieś 2 tygodnie temu dostałem sobie od nich ulotkę, która zachęcała do
    wzięcia kredytu gotówkowego. No to postanowiłem sobie skorzystać.
    Zadzwoniłem sobie więc wczoraj, złożyłem wniosek (oferta była aktualna,
    wsyzstko było ok). Konsultant poprosił o doniesienie dokumentów do oddziału,
    z racji tego że prowadzę DG.

    No to dzisiaj się wybrałem. Chcę złożyć wymagane dokumenty, a tam panienka
    informuje, że wniosek został odrzucony (już z rana). Na pytanie o powód,
    bank się zasłonił punktem "bank zastrzega sobie możliwość odrzucenia kredytu
    bez podania przyczyny".

    Czy Citi często tak ma, że najpierw coś proponują, potem bez powodu
    odrzucają? Czy to tylko ludzi z DG tak nie lubią?

    --
    Wojciech Bancer

  • 2. Data: 2007-12-05 14:08:34
    Temat: Re: Citi i ich kredyty
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Gru, 14:53, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Czy Citi często tak ma, że najpierw coś proponują, potem bez powodu
    > odrzucają? Czy to tylko ludzi z DG tak nie lubią?

    Tez mialem taka oferte (mam u nich KK).

    sadze, ze rozsylaja do wszystkich klientow w ciemno, a dopiero gdy
    ktos sie zainteresuje, przeprowadzaja analizy.

    Ja dostalem wczoraj z GeMoney propozycje 12 tys. Maczkiem u dolu
    informacja, ze kwota moze ulec zmianie zgodnie z sytuacja finansowa w
    chwili zlozenia wniosku.
    Na bank, ze nie przprowadzali jakichkolwiek analiz, bo nie mam w tej
    chwili zdolnosci na kredyt gotowkowy w tej wysokosci.

    Gdybym dajmy na to zlozyl wniosek, to odrzuciliby lub okroili, mimo,
    ze mialbym sytuacje finansowa identyczna jak wtedy gdy szykowali ta
    oferte.

  • 3. Data: 2007-12-05 14:30:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    krzysztofsf napisał(a):

> [...]

    > Na bank, ze nie przprowadzali jakichkolwiek analiz, bo nie mam w tej
    > chwili zdolnosci na kredyt gotowkowy w tej wysokosci.

    Ja akurat zdolność to mam (zarabiam o ponad 200% więcej niż zadeklarowałem
    we wniosku o kartę kredytową. Ale nawet nie miałem szans złożyć dokumentów
    to potwierdzających! Odrzucili 'bo tak'.

    --
    Wojciech Bancer

  • 4. Data: 2007-12-05 21:02:13
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Gru, 15:30, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Ja akurat zdolność to mam (zarabiam o ponad 200% więcej niż zadeklarowałem
    > we wniosku o kartę kredytową. Ale nawet nie miałem szans złożyć dokumentów
    > to potwierdzających! Odrzucili 'bo tak'.

    Prawdopodobnie wysylali wszystkim dobrze splacajacym klientom, bez
    innej selekcji. Odpowiedzialo kilka % i dopiero wtedy zaczeli
    powazniej analiaowac wnioski, odrzucajac np. DG , do ktorej zalozmy,
    nie byly skierowane te kredyty.

  • 5. Data: 2007-12-05 23:43:13
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Ja akurat zdolność to mam (zarabiam o ponad 200% więcej niż zadeklarowałem
    > we wniosku o kartę kredytową. Ale nawet nie miałem szans złożyć dokumentów
    > to potwierdzających! Odrzucili 'bo tak'.

    No i wlasnie to jest powod odrzucenia wniosku:)
    Pamietaj, ze bank nie lubi tych co regularnie a bron Boze przed terminem
    splacaja zadluzenie...
    Po analizie wyszlo im, ze ty mozesz ten kredyt machnac w miesiac, wiec z
    ciebie zarobek bedzie marny.
    Jak by sie okazalo, ze splata kredytu to bylo by dla ciebie dosc duze
    obciazenie domowego budgetu, to wierz mi, bank by ci kredyt dal:)
    Zrozum tez druga strone, czyli bank - oni chca zarobic, zarobek na
    regularnie splacajacym kliencie jest marny w porownaniu z klientem ktory ma
    problemy! Zawsze tak bylo, jest i bedzie:))) ze najlepszym klientem banku na
    pozyczke to ten co ma troche ale ma problemy.