    From: Markus Sprungk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 4 male pytanka o ToyotaBank
    Date: Thu, 6 Dec 2007 20:13:45 +0100

    Yooseph napisał(a):

    > Witam,
    > Obejrzalem oferte konta w ToyotaBanku i ogolnie mi sie spodobalo,
    > zwlaszcza oprocentowanie i wypukle karty. Mam 4 pytania do tych, co juz
    > tam maja rachunki:
    >
    > 1. Czy karta platnicza (debetowa) jest autoryzowana podpisem czy pinem?

    Tylko PIN-em. Płaciłem kilkadziesiąt razy od czasu otwarcia konta

    > 2. Ile trwa otwarcie konta: od wypelnienia wniosku do w pelni
    > dzialajacego produktu?

    Hmmm....nie pamiętam dokładnie, ale chyba dwa tygodnie

    > 3. Czy jakosc obslugi i systemu transakcyjnego bedzie w stanie
    > usatysfakcjonowac zadowolonego klienta mBanku?

    Mnie się podoba. Jest funkcjonalny i przejrzysty

    > 4. Czy wydaje sie prawdopodobnym, ze po paru miesiacach konto stanie
    > sie platne (byl kiedys taki bank, Volkswagen, co tez mial darmowe
    > konta)?

    Wątpię. To świeży bank na rynku i muszą się starać o klienta :)

    Z czasem może być różnie. Wystarczy zobaczyć co oferowano w Inteligo czy
    Mbanku na początku działania tych banków a co zostało dzisiaj

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098