    From: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 4 male pytanka o ToyotaBank
    Date: Thu, 6 Dec 2007 09:48:00 +0100

    Użytkownik "ls" <n...@s...pisac.pl>

    > Niestety, nie jestem sobie w stanie przypomniec :|

    na ogół PINem, ale czasem podpisem również
    Jest to Visa Classic z chipem

    > U mnie niecaly miesiac od zlozenia wniosku do w pelnej
    > funkcjonalnosci konta.

    ja zakladalem w kwietniu jak ruszali i mieli wtedy potkniecia,
    szczególne
    przy koncie wspolnym
    np. kurier nie wział od żony jakiegos podpisu i po tygodniu musial
    przyjechac po uzupelnienie. Mysle ze w 2 tygodniach sie to zamknie
    (z przeslaniem karty i PIN)

    > System chyba nie jest do konca dopracowany -

    pokazuje czasem liczbe blokad a kwote zero (przy ogladaniu rachunku)
    ale w innym miejscu kwote blokad jednak pokazuje
    Przy dwoch kartach do ROR saldo ROR pokazuje dwa razy
    (jako dostepne dla kazdej z kart) a potem ladnie podsumowuje i mowi ze
    mamy razem dostepnych srodkow 2 razy wiecej niz mamy

    > No coz, w lotto z trudem udaje mi sie trafic "jedynke", wiec nie
    > bede sie bawil w jasnowidza ;)

    mysle że nie - moze pare lat pociągną jako darmowe

    > Aha, ja tez sie dolaczam z pytaniem do innych uzytkownikow:
    > 5. Co z wyciagiem? Kiedy wysylaja ten elektroniczny?
    > Konto uzywam miesiac i powinien pojawic sie grudniowy wyciag, a tu w
    > sejfie puchy...

    zalozylem sobie kiedys ten sejf ale dopiero teraz mi przypomniales ze
    tam mogą
    byc wyciągi. Jakos mi ich nie brakowało
    Sprawdzilem i faktycznie są. Generują je między 4 a 16 dniem
    następnego miesiąca
    - najnowszy powstał 8 XI za pazdziernik, wiec musisz poczekac
    Dostanie sie do wyciągu nie jest takie proste - przyjemnej zabawy
    *** blad ***