    From: "ls" <n...@s...pisac.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 4 male pytanka o ToyotaBank
    Date: Thu, 6 Dec 2007 08:16:02 +0100

    Uzytkownik Yooseph napisal(a):
    > Witam,
    > Obejrzalem oferte konta w ToyotaBanku i ogolnie mi sie spodobalo,
    > zwlaszcza oprocentowanie i wypukle karty. Mam 4 pytania do tych, co juz
    > tam maja rachunki:

    Z perspektywy "miesiecznego" uzytkownika:

    > 1. Czy karta platnicza (debetowa) jest autoryzowana podpisem czy pinem?

    Niestety, nie jestem sobie w stanie przypomniec :|

    > 2. Ile trwa otwarcie konta: od wypelnienia wniosku do w pelni
    > dzialajacego produktu?

    U mnie niecaly miesiac od zlozenia wniosku do w pelnej funkcjonalnosci
    konta.

    > 3. Czy jakosc obslugi i systemu transakcyjnego bedzie w stanie
    > usatysfakcjonowac zadowolonego klienta mBanku?

    System chyba nie jest do konca dopracowany - wystepuja bledy, np. u mnie w
    historii przez pewien czas nie ma pokazanych tytulow przelewow (ponoc juz
    to poprawili), nie do konca rozgryzlem pokazywanie blokad srodkow (przy
    placeniu karta).
    Nie da sie ustawic limitow przez internet - musialem dzwonic.
    Przelewy wewnetrzne niby natychmiastowe, ale nie zawsze efekt jest od razu
    widoczny.
    Ale ogolnie nie jest zle, choc, wg mnie, do mBanku, czy Sezamu (BPH)
    jeszcze im daleko.

    > 4. Czy wydaje sie prawdopodobnym, ze po paru miesiacach konto stanie
    > sie platne (byl kiedys taki bank, Volkswagen, co tez mial darmowe
    > konta)?

    No coz, w lotto z trudem udaje mi sie trafic "jedynke", wiec nie bede sie
    bawil w jasnowidza ;)

    Aha, ja tez sie dolaczam z pytaniem do innych uzytkownikow:
    5. Co z wyciagiem? Kiedy wysylaja ten elektroniczny?
    Konto uzywam miesiac i powinien pojawic sie grudniowy wyciag, a tu w
    sejfie puchy...

    --
    pozdr.
    ls