  • 1. Data: 2007-12-05 09:23:40
    Temat: Pożyczka ekspresowa a dawne grzechy
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    Witam!

    Składając w banku Pekao S.A. wniosek np. o pożyczkę ekspresową (przez internet)
    do zaznaczenia jest następujące pole:
    "Oświadczam, że po 1999 roku [było]/[nie było] prowadzone przeciwko mnie
    postępowanie egzekucyjne".

    Chodzi mi o to, dlaczego bank pyta akurat o rok 1999? Czy nie powinna ta data
    być jakoś aktualizowana? W zeszłym roku, o ile pamiętam, oświadczenie też
    dotyczyło roku 1999.

    dzięki i pozdrawiam

    --
    LadyRoot