  • 1. Data: 2007-12-05 14:05:03
    Temat: nowe pekao sa a TFI BPH
    Od: "JP" <f...@p...onet.pl>

    Zostalem przeniesiony do nowego PekaoSA, a moje fundusze zostaly w TFI BPH. W
    starym sezamie mialem ustawione zlecenie stale do przesylania co miesiac
    okreslonej kwoty z konta na jeden z funduszy. W nowym sezamie nie mam juz
    dostepu nawet do podgladu moich funduszy, a tym bardziej do ustawiania zlecen
    stalych. I teraz pytanie - czy moje stale zlecenie nadal bedzie dzialac ? Jesli
    tak, to czy nadal bedzie bezplatne ?

    Jerzy

  • 2. Data: 2007-12-05 14:13:42
    Temat: Re: nowe pekao sa a TFI BPH
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Gru, 15:05, "JP" <f...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > stalych. I teraz pytanie - czy moje stale zlecenie nadal bedzie dzialac ? Jesli

    Wariant poboczny - w maklerze mBanku chyba widac te fundusze - jesli
    zalezy ci na pozostaniu w pko sa - sprawdz ta opcje.
    Co do zlecen - pytaj w pko sa, i to szybko, bo zaraz wylacza wam
    swiatlo, tfu, sezama.